tirsdag 4. desember 2018

Smart oppbevaring av strikkepinner

Oppbevaring av strikkepinner Emms hobbyhjørne. Genial oppbevaring av rundpinner innlegg 26. Har du orden i strikkepinnene dine? Hun lurte på hvordan andre holdt orden på strikkepinnene sine.


Her finner du alle former for oppbevaring til dine strikkepinner , heklenåler, tilbehør og garn.

Plastboks til strikkepinner - Lilla Tilbehør Villy Jensen . Etter jeg begynte å strikke så kom jeg til å tenke på at jeg MÅ jo bare ha en smart oppbevaring av de ulike rundpinnene mine. Alt du trenger til strikking og hekling. Jeg har sysaker, heklenål og strikkepinner i en litt gammeldags tinnboks :).


Smart oppbevaring av garn, pinner osv? Flere resultater fra forum. Bufret Her har du gjennomsikte lommer som du kan bruke til oppbevaring av alt fra.


Det blir litt strikkepinner og heklenåler etterhvert.

Jeg er glad i system og orden, og med litt hjelp . KnitPro Royale strikkepinner. Så smart rundpinneoppbevaring. Eg har eit strikkepinneetui til vanlege strikkepinner , men rundpinnene mine ligger nok bare i ein haug ja. Strikkepinne - oppbevaring.


Her er strikkepinne -mappa mi til strømpepinner, flettepinner, heklekroker, pinnemålere og store. Jeg synes alltid det blir så mye rot i strikkepinner og heklekroker, og må lete. Sy Organisert oppbevaring av strikkepinner. Dagens prosjekt har vært å sy praktisk oppbevaring til alle strikkepinnene mine. Jeg er kanskje litt i overkant ivrig med pinner og tilbehør.


Men jeg syns det er så viktig at utstyret er det beste, når vi tross alt bruker så mange . Forum › Aktuelle tema › Hobbyforum Bufret Lignende 25. Har MASSE rundpinner, men ingen smart oppbevaringsløsning. Pringlesbokser er solide pappbokser som er fine å gjenbruke når potetgullet er spist opp.


Lokket er ikke mye å skryte av, men boksen i seg selv . Her kan man finne smarte løsninger til oppbevaring som samtidig er.

Det nyeste er denne verktøymappa, den er perfekt for oppbevaring av strikkepinner o. Gjør da ingen ting om den ikke er så smart å se på ! Vesken er smart designet med plass til strikkepinner , heklenåler og tilbehør . For ikke å snakke om strikkepinner og heklenåler. Vi har stort utvalg av Smartstore og Homebox. Dette var jo utrolig smart :) System er mye bedre enn rot!


Er du på jakt etter et nytt syskrin til oppbevaring eller pynt? Sømsenteret er en sybutikk på nett som har et stort utvalg at sytilbehør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg