mandag 21. september 2015

Virker kobbertape

Men jeg gidder ikke iverksette nok et tiltak som ikke virker. Jeg synes kobberbånd virker bra. Bildet viser pottedyrket Hosta beskyttet av kobbertape (Copper Tape) - men det er ikke lenger før sneglene . Beskytt plantene dine mot brunskogsnegler med kobberteip.


Teipen dreper ikke sneglene, men stopper de ved at de får støt.

Er der nogen af jer der har prøvet kobbertape mod snegle ? Måske virker det om dagen, når kobberet er tørt og varmt - men om natten kravler . Harald Nyborg som sælger et meget tyndt kobbertape til kr for meter. Det fede er at jeg på et døgn kan teste om kobberet virker. Jeg har prøvd Nemaslug på delte snegler, men det virker som de ikke tiltrekker seg nye.


Kjøp kobbertape hos jern- eller byggevareforretning. Har du problemer med dræbersnegle i krukker og højbede? Så skal du måske prøve kobbertape.

Se her hvordan kobbertape virker mod dræbersneglene. Får det flekker og belegg, virker de ikke lenger avskrekkende på sneglene som vil passere. Rådene er hentet fra Bioforsk, Mattilsynet, Grønn . Sommerens forsøg på at afgøre om kobbertape er løsningen til at holde.


Spande med øl, kobbertape , pindsvin og blå piller. Først på sommeren så det ud til at virke. Figur Monteringsplate, monteringsanvisning og kobbertape. Hvis du med snegletape mener kobbertape , så har det ingen virkning i. Se teknikken med kobbertape omkring blomsterkrukkerne. Ring af kobbertape omkring krukken.


Det er smart, hvis det virker. Snegletape virker på alle snegle, skovsnegle, dræbersnegle og almindelige snegle med hus, og kan derfor. Giftfri bekæmpelse af snegle, salg af kobbertape , . Jeg har ellers opgivet at have noget som helst spiseligt i haven, alt bliver sovset ind i de ækle bæster. Virker det, så er det da en enkel løsning! Jeg leste akkuratt at man kan lime en kobbertape rundt karmen, som snegler ikke vil gå over.


Kansje jeg skal prøve å få tak i noe sånt.

Bufret Oversett denne siden 18. Mange steder anbefaler kobbertape , men knap så mange har evalueret på virkningen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg