onsdag 27. februar 2019

Plaget av små fluer

Har du småfluer eller bananfluer der du bor, så har du kommet til riktig sted. Disse fluene har plaget meg lenge nok nå, brune og ekle er de. Fruktfluer er et stort problem i mange hjem, men med noen små grep. Nå håper hun trikset når ut til dem som er plaget med fluer i Sveio, slik.


Jeg har brukt dette rådet i mange år, og fikk det av min mor som fikk det av sin mor, forteller Karin Hansen.

Hun var svært plaget av småfluer for . Situasjonen er slik at jeg i min år gamle leilighet med balansert ventilasjon i år har begynt å blitt plaget av små sorte fluer som utelukkende . Var plaget med dette rett etter byggeperioden. Vi er veldig plaget av små svarte fluer. Hus og hage innlegg 27.


Generell debatt innlegg 15. Flere resultater fra forum.

Du må fjerne fluene nå for å unngå plage. Nellik vil ikke bare holde fluer unna, det fungerer også som en naturlig luftrenser for alle rom i hjemmet ditt. På sensommeren og høsten er det mange som blir plaget av små fluer på kjøkkenet. De blir ofte kalt bananfluer, men er faktisk forskjellige arter . Er litt usikker på hvor jeg skulle poste dette, men. Uansett, er svært plaget av irriterende småfluer.


Jeg har blitt invadert av disse bitte bitte små gulbrune fluene. Kanskje er du så heldig at fluene finner noe mer fristende ute. Sett eggeglass eller små skåler med eddik og et par dråper zalo rundt om på . I den senere tid har vi oppdaget noen bittesmå svarte fluer som surrer blandt plantene. De minner litt om bananfluer som vi er blitt plaget av om . Vi gir deg våre beste tips til hvordan du kan bli kvitt bananfluer. For ikke så lenge siden flyttet vi inn i nytt hus.


Omtrent halvparten av tida har vi vært plaget av små fluer , som jeg først trodde var plantefluer, . Men inne i huset er vi plaget av en rekke småfluer.

Og det er ikke bare jeg som . De små fluene kommer gjerne inn i huset gjennom åpne vinduer eller med . Mangler: plaget Råd mot småfluer? SnartGravid Møteplassen › Diskusjoner › Utenfor tema Bufret 22. Vi har fått noen minifluer i hus, og ser ikke ut til å bli kvitt dem.


Mamman min ble veldig plaget med små fluer i en periode. Isj, jeg er mektig lei fruktfluer , eller bananfluer som de også kalles. Glemmer jeg å ta ut søpla så svermer det garantert fruktfluer der når jeg åpner. Enig, det er skikkelig ekkelt med de små flygende kryp….


Heihei, jeg har også vært plaget med disse bananfluene og det var så utrolig irriterende! Har det begynt å surre småfluer rundt i huset ditt? Om du ikke plages av fluene vil de sannsynligvis forsvinne i løpet av høsten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg