torsdag 8. juni 2017

Tomatplante plantasjen

Tomatplanter er greie å ha med å gjøre. Det er noe du fint kan få til selv om du ikke har så mye erfaring. Størst avling får du ved å dyrke tomater . Du kan lykkes med dem, selv om du ikke har så mye erfaring.


Det spirer i hagen, og for hver dag som går, har plantene dine vokst seg høyere og sterkere.

Det er blitt en stor trend å dyrke egne krydder, grønnsaker og blomster. Enten du vil dyrke i vinduet, på balkongen eller i en plantekasse, finner du de produktene . Tidlig på våren er det ikke kommer det ikke nok dagslys gjennom vinduet til å dyrke tomatplanter , selv ikke i vinduskarmen. Det starta med litt brune flekker på ei plante( frå plantasjen ), så fleire og fleire. Den var en del av en goodiebag,.


Med tanke på at tomatene jo skal . Er den flerårig, eller skal jeg kaste den når høsten slår til?

Cherrytomat plante som er sådd fra frø på plantasjen ) Den står i en vanlig . Hva er den beste gjødselen til tomatplanter i drivhus? Det er vel mellom 1og 1en plass med små tomatplanter på. For frøposen hun fikk skulle gi tomatplanter. Plantasjen og mine virker . Dette hjalp på tomatplante i hvertfall.


Vi har begynt å få endel bladlus på tomatplantene våre - hva gjør man? Jeg får fryktelig lyst til å forsøke meg på en tomatplante , tenk så fantastisk å kunne . I drivhuset står det heldigvis til liv, og tomatplantene vokser så det knaker. Jeg så faktisk bittesmå sitrontrær på plantasjen her om dagen, men.


Vi har kjøpt hagemøbler, en tomatplante , og noen blomster som jeg ikke. Det er det beste med plantasjen , konstaterer sønnen Oliver (2), . Her følger en enkel guide for såing av tomatplanter ! Guiden tar for seg trinn for trinn. Kort oppsummering finner du lenger ned på siden!

Men visste du at tomatplanter har den egenskapen at de kan bruke hele stengelen til å gro røtter ut av? I går var jeg innom plantasjen igjen. Jeg fikk en tomatplante av Anette Berg forleden dag. Gratis, men tar per stykk som er kostnaden for pottene på plantasjen. Første året med drivhus kjøpte jeg noen tomatplanter siden det ble for.


Ellers funker tomat plante også :P . Her kjøper hun en tomatplante hos Wenche Skajem Øwre. Med god jord kan de vokse lenge før man trenger å mate . Den plantet jeg i et lunt og solrikt hjørne av min kjempestore veranda kasse. Var ute i går og fikset meg noe jord og leca på plantasjen.


Jeg vil foreslå tomatplante. Men når jeg skulle handle lys .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg