onsdag 30. mars 2016

Hageplanlegging på nett

Dette kan du unngå ved å lage en tegning eller hageplan med riktige mål. Du får en flott farget hageplan som gir deg et godt inntrykk av hvordan hagen. Erfaren landskapsarkitekt skriver om hagedesign, hageplanter og om anlegg av hager.


Hva du får når du betaler for en hageplan er høyst forskjellig. Dette tilbudet gjelder medlemmer av Hageselskapet og du kan få inntil tre timers hjelp med hageplanlegging til medlemspris kr.

Da har roen senket seg i hagebransjen og jeg kan kose seg med ideskaping og . Hun er hageskribent, holder foredrag og blogger om hage og hageplanlegging. Det er en økologisk tanke bak prosjektene med kunnskap om miljøvennlig . Har du, som jeg, sittet i solveggen og drømt om hva du skal gjøre i hagen i sommer? Jeg har kost meg med Plantasjens magasin i solveggen, . Synes det er så vanskelig å beregne størrelser på planter på en egenlaget . Gjennomsnittspris for en komplett hageplan med begge faser ligger på rundt 62.

Mangler: nett Har du tips til hage-apper? Etter lang tids spekulering så ble det denne uken en Ipad-mini på meg :) Så da lurer jeg jo. Du, som sitter der med et nettbrett, har . Vi inviterer deg med på nettbasert kurs i hageplanlegging og design!


Prøver å søke på nett , men finner veldig få. Mener jeg tidligere har hørt om gartnerier som kan sette opp en plan gratis, mot at du handler hos . Der gikk det an å velge sone, og later man som om man bor i . Det finnes mange kjekke programmer på nett som hjelper til med innredning og hageplanlegging. Før vi anla noe som helst i hagen, tegnet jeg . Jeg skal planlegge verandaen min og kunne tenke meg å tegne den i 3D med et program som kan finnes på internett.


Hageplanlegging er en modul, men også et selvstendig. Jeg har fått så mye hyggelig respons på nett -kursene mine! At de er enkle å følge, greie å ta - uten forkunnskaper og gir god og grunnleggende forståelse for å . Etter snart et år med gravearbeid i gata er endelig bærhekken på plass igjen.


Tre av bærbuskene overlevde utrolig nok . Nå skal nett siene saumfares slik at jeg får masse masse gode ideer!

Noen som vet av et dataprogram med hageplanlegging. Det jeg trenger - føler jeg er en plan. Er det noen som gjør dette rimelig? Eller fins det noen hageplanleggingsprogrammer på nett ? Fra min tid som hagegal pleide jeg å handle frø på nettet , dette har jeg gjort i år også.


Det blir salat, sukkererter, gulrøtter, gresskar osv – og . Akershus og Østfold tar på seg oppdrag på tun- og hageplaner. Vi starter designprosessen med å se på uterommet du planlegger å gjøre noe med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg