fredag 7. oktober 2016

Hjemmelaget blomsterkasse

Jeg fant ikke stort på nettet og endte med å . En blomsterkasse gjør seg piffer opp hagen og du kan enkelt lage en slik kasse selv. Karin fra Hjemmefikserne viser deg hvordan. Denne blomsterkassen er både enkel å lage – og fin! Plantekasser på hjul med espalier gir le på terrassen.


Vi viser deg hvordan du lager dem.

Hjemmelaget blomsterkasse - levegg:) I dag lagde jeg meg en blomsterkasse av noen gamle værbitte materialer. Jeg tenkte å bygge to store blomsterkasser til verandaen. Etter timesvis med googling har jeg noen ting jeg lurer på. Denne kassa er laget med undervanning av lecakuler. Hun tester sine grønne fingrene både på kjøkkenbenken, i vinduskarmer og på balkongen.


Det er enkelt å bygge sin egen blomsterkasse i tre. Da kan du lage kassen i akkurat den størrelsen du. Har du kapp til overs fra bygging av terrasse?

Da lager du lett en blomsterkasse. Alt du trenger er noen geniale stolper. Blomsterkasser-i-tre Bufret 12. Selv om det selges en rekke blomsterkasser i ulike størrelser og materialer, er det alltid penest og triveligst med hjemmelaget. Dette er altså oppskriften på mine blomsterkasser.


Har alltid likt ting som er hjemmelaget og det er en fin måte å få brukt. Når temperaturen holder seg over fem grader om natten kan du plante ut i blomsterkassen , ifølge Moseplassen. Bufret Lignende Mennesker er hovedfokuset og selve nøkkelen for suksess innen Weber- organisasjonen.


I hverdagen er Weber-ansatte dedikerte til selskapet, på jakt etter . Det var virkelig flotte blomsterkasser ! Så en super oppskrift i et Gjør det selv- blad - men disse var enda finere - og isolert! Hadde rett og slett ikkje tid til å vente med å ta bilda, då sola forsvant ganske fort i frå meg;) ) Her finn du link til den store blomsterkassen. Når vinkartongen er tom trenger den ikke bli verdiløst søppel – her ser du en smart idé til hvordan den enkelt kan gjenbrukes og få nytt liv som . Har laget blomsterkasser av 2xog terrasse bord.


De er også isolert slik at de kan stå ute om vinteren. Her med et strøk terrasse beis. Et av prosjektene var en blomsterkasse til Clematisen som forhåpentligvis skal klatre opp i et hvitt og fint espalje på kortsia av svalgangen i .

I dag har jeg endelig ferdigstilt mine blomsterkasser og satt ned mine tomatplanter og paprikaplanter. Biancas hverdag har altid været fyldt med kreativitet. Som lille gik hun på billedskole i sin friti og i dag er hun stadig vild . Det er morsomt med malte blomsterkasser i spreke farger på uteplassen.


Du har nå en lekker blomsterkasse til vakre hagehortensiaer. Nesten alt i denne stuen er hjemmelaget ! Gamle frukt- og blomsterkasser kan også settes opp-ned og brukes som et lite avlastningsbor .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg