tirsdag 25. oktober 2016

Spraylakk biltema

Bil, MC, Båt, Friti Hjem, Kontor-Teknik, Bygg, Bilpleie, Verktøy. Motip er acrylbasert, vet ikke om biltema lakken er det (sier ikke at den ikke er det). Sorterer etter: Relevans, Nyheter . Ska lakke noke lite (vinsjen min) i samme farge som bilen.


Nå har jeg prøvd både spraymaling og spraylakk , men har best erfaring med maling. Lurer på om den må lakkes med noe fuelproof eller om den .

Biltema sin spray har jeg brukt mye av. Rumpetrolll: hva med å kjøpe ett lakkeringssett fra biltema ? Men hvis du likevell skal gjøre det, kjøp spraylakk og klarlakk hos Meca. Som nevnt over her så tok det opptil flere evigheter før den herdet, men den sitter . Mozzie foreslår for å få lakken til å . De på biltema er supre hvertfal!


Kjøpte spraymaling hos malingforretning som var dyrere enn de på biltema , men faen . Har noen forslag til spraylakk ? Har veldig god erfaring med biltema felglakk jeg , det samme har flere.

Så lurer jeg og på om noen vet om en spraylakk som er lik den. Men jeg plages veldig med å finne spraylakk i fine farger. Det jeg i hovedsak lurer på er om jeg kan gå rett på å lakkere kjøleskapet med en klar svart spraylakk fra biltema e. Montana, eller slik de selger i fargehandler,. Er det noen som har tips om dette? Hva bør man vaske me og hvilken lakktype bør man bruke?


Holder på å lakke kassa med lakken dems, og jeg er ikke noe fornøyd med resultatet! Etch Primer Spray grå, CS. Utmerket vedheft til de fleste metalliske underlag. NC-kombilakk for all slags spraylakkering på de fleste materialer innen- og utendørs. Rist flasken i minst minutter.


Rengjør munnstykket etter . Vi har hatt ett glassbord fra ROOM stående på loftet, hvor understellet var i kjedelig stål. Har brukt quik grunning og biltema lakk på 1:metallsett og lakken . Da er jeg godt i gang med å sette i stand scootern. Spørsmål: Spraylakk biltema farger.


Farger for de fleste materialer innen- og utendørs. Kjøper spraylakk på biltema , fungerer kjempe fint :) .

Tenkte svart blank, non som har erfaring med biltema eller mekk sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg