onsdag 11. januar 2017

Hvordan fjerne vepsebol selv

Selv om du kan bli stukket når du fjerner dette, så er det bedre enn å la det være. Skulle du overse et lite vepsebol i april eller mai, kan det i . Selv om vi har holdt vinduer og dører lukket, er det veps både utenfor og inne i huset. Selv ble jeg stukket mens jeg sto i dusjen, forteller hun.


Derfor bør du søke etter, og fjerne vepsebolene allerede nå.

Det sier seg selv at det er lettere å fjerne et lite bol enn et stort. Et fritthengende vepsebol kan du fjerne ved å stikke hull på sidene i. Når du fjerner et bol må du beskytte deg selv med heldekkende klær og hansker. Mycoteam har en grundig beskrivelse av hvordan veps fjernes med . Så det store spørsmålet blir: hvordan fjerner man vepsebol med minst mulig problemer og vepsestikk? Hvis du ønsker å forsøke selv først, gå til vår nettbutikk Skadedyrshop. Må ikke punkteres eller brennes, selv ikke etter bruk.


Jeg har ikke selv noen erfaring med dette, så derfor søkte jeg litt på nettet jeg også.

Kolonien dør ut i løpet av høsten, og et vepsebol benyttes aldri om igjen. Selv om veps lager bol i hus er det ikke kjent at de kan skade konstruksjonene der. Det er også mye lettere å fjerne et vepsebol som er lite og har få . Bli kvitt veps med en profesjonell vepsebol behandling tjenesten bidrar til å beskytte deg. For å bli kvitt vepsen, trenger du ikke å fjerne reiret, men du er nødt til å behandle vepsebolet med dens innbyggere. IHvis du likevel ønsker å eliminere vepsebolet selv , er vårt råd å vente til sent på høsten,.


Noen som har fått fjernet vepsebol i fra husveggen sin? Må det klekkes ut før de fjerner det? Har du et lite vepsebol på loftet nå, vil det trolig ha vokst seg stort på. Stein Norstein i Anticimex.


Uansett hva slags vepsebol du har, bør det fjernes sent på kvelden eller om natten. Naboen min ,Tone Nødtvedt viste meg hvordan hun blir kvitt vepsene i veggen. Forfatter er selv ansvarlig for innhold. OT-baren: Har fått et vepsebol under takrenna på terrassen min.


Ikke EN eneste veps kom etter meg, selv om det var hundrevis rundt der stadig. Har du et vepsebol i nærheten, bør det fjernes mens dronningen er alene.

Han påpeker at de fremdeles har evnen til å stikke deg selv etter overvintringen. Her mytene og sannhetene om hvordan du holder myggen unna. Et vepsebol kan noen ganger oppstå i stygg steder: som loftet,. Skal du fjerne vepsebol bør du ringe et skadedyrfirma, eventuelt ha på deg beskyttelsesdrakt.


Men selv ikke det hjelper. Hvordan kan det være nye veps hvert år? Her kan du se hvordan du fjerner dem uten at de terges. Vepser bygger et kuleformet vepsebol av trefibre og spytt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg