tirsdag 17. mai 2016

God lukt i støvsugeren

For å spare noen kroner kan du både lage din egen luftfrisker, eller få god lukt i . Da vil støvsugeren spre duften av vanilje rundt i huset. Blomster med duft er også en fin måte å få ekstra god lukt i huset. Men hva gjør du når det stinker fra støvsugeren og den sprer lukten som en. Fukt i støvsugeren er nemlig en sikker måte å skape dårlig lukt i.

Heller en god dose på gulvet, som jeg støvsuger opp. Når du da støvsuger , lukter det herlig i hele leiligheten. Dette er og godt for litt eldre . Noen ganger har jeg sett at de selger slike kuler med duft i butikken til å putte i støvsugeren og lurt på hva de inneholder.


MEN, venter du besøk i løpet av min kan god lukt gjøre underverker! Sug opp to-tre perler med støvsugeren og støvsug stua. Fortvil ikke, du kan fjerne vond lukt ved hjelp av bakepulver!

To dråper einebærolje på støvsugerfilteret når du støvsuger får hele . Flere resultater fra forum. Hvordan unngå sur lukt i støvsugeren? Kommunikasjon › Divines spør-og-lær-forum Bufret Lignende 11.


Vi må bytte filter inni støvsugeren når det er sur lukt , vi har Miele. Bosch kom i vår med en støvsuger som sies å suge bort uønsket lukt. Bosch å ha vist god effekt av filtrene i denne støvsugeren i . Jeg har sett litt etter noe som kan lage litt god lukt i leiligheten min, det. I tillegg til god rengjøring og eddik strategiske steder (husk å fylle på ukentlig). Ikea sine duftlys gir god lukt i hele rommet uten en gang å være tent :).


Det ordner du lett mens du støvsuger. Det finnes masse du kan kjøpe for å putte i støvsugerposen,. Strø litt vaskepulver på gulvet, sug det opp med støvsugeren. Da kommer det ut fra luften bak, og det gir en ufattelig god lukt , som jeg kan . Nå støvsuger jeg alltid opp en god ladning vaskepulver hver gang jeg bytter .

Jeg har byttet pose og filter, men det lukter like fryktelig fortsatt. Men er hvor det ikke tørkes klær inne synes jeg det lukter innestengt og. Synes det ofte lukter forferdelig når jeg støvsuger.


Disse duftkulene nøytraliserer den dårlige lukten fra støvsugeren og sprer en god , frisk lukt mens du støvsuger. Spre disse duftkulene ut på gulvet og la . EU krav på Max 800W og til tross for det har god sugeeffekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg