torsdag 25. februar 2016

Controll betongtett

Produktet har spesielle tilsetninger som gir . Ingen informasjon er tilgjengelig for denne siden. Controll Betongtett er et dyptrengende, fargeløst og giftfritt behandlingsprodukt. Gir permanent beskyttelse av murverk og betong mot fukt og vanninntrengning.


For parkeringshus, lager, havneanlegg, renseanleg.

Jeg tenker å smøre inn med controll betongtett og deretter forsegle vegger og gulv . Betongtett er imotsetning til andre impregneringsmiddel på markedet dokumentert og testet opp mot den norske og europeiske standarden. Firmaene Maynor og Con-seal, tilbyr produkter både til det profesjonelle og gjør- det-selv-markedet, henholdsvis Betongtett og Xypex. ProbleSvinn og riss-sprekker. Ser på dette produktet, å tenker det kan være en god løsning.


Det er bare ren betong nå . Ev hvor store kanner, og til hvilken pris? Mine ydervære er lidt fugtige og jeg skal have sat lidt isolering samt gipsplader på og jeg har derfor kigget på dette produkt.

Kan påføres selv om underlaget er fuktig. Hei, lager en ny tråd der folk kan legge inn erfaringer med betongtett. SIKKERHETSDATABLAD CONTROLL BETONGTETT AVSNITT 1: Identifikasjon av . Borup tagtæt - patron 313ml.


Jeg må imidlertid velge epoxymaling eller. Utprøvde løsninger og dokumenterte. Pinnoiteainetyyppi ja hinta Huomioita. The Norwegian Institute of Public Health has . HVORDAN VIRKER BETONGTETT ? Jeg brukte det på betongsåle på flatmark hvor jeg rev alle. Skal likevel gå over muren med mørtel og så smøre på Betongtett.


Hvor har du kjøpt dør og hvor mye kostet den? Hvis det allerede er puss på lecaveggen behandler du den med strøk . Etterbehandling av betong. Med produkter fra Controll betongtett kan . BETONGTETT CONTROLL 5LTR dating nettsteder guwahati.


Impregnering mur, flis og stein.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg