onsdag 24. februar 2016

Kjøpe arkademaskin

Vi har en rekke forskjellige arkademaskiner for salg og utleie. Vi tenkte å freshe opp lokalene litt, og i den forbindelse trenger jeg en arkademaskin - type Street Fighter Galaga, Simpsons eller tilsvarende . Jeg er på utkikk etter en arkademaskin jeg kan ha i kjellerstua. En god gammel en hvor man står oppreist og spiller med joystick og knapper. Min arkademaskin - SpilleDilla.


View topic - Kjøpshjelp - Wonder Boy pcb 21.

Flere resultater fra forum. Har din bedrift ønske om å kjøpe egen underholdningsmaskin har vi konkurransedyktige priser på mange forskjellige temaer og konsepter. Bestill Mini arkademaskin 2spill allerede i dag til en utrolig god pris 39-. Den ble kjøpt i USA for år siden og hadde nå blitt liggende i en skuff veldig lenge.


Boksen er av den typen du putter batterier i og kobler til . Nye arcademaskiner og coctailbord med klassiske spill selges. Arkademaskinene leveres med gode gamle klassiske spill. Priser og info på antall spill på . Mangler: kjøpe Øk: Arkade Maskin - Kjøp, salg og bytte - Retro1.

Markedsplassen › Kjøp, salg og bytte Bufret 6. Kunne tenkt meg å eksperimentert litt med en ekte arcademaskin etter å lekt litt med Mame. Er på jakt etter et arcade kabinett med . Med knøttemaskinen Raspberry Pi gikk det lekende lett. Det finnes mange ferdiglagde sett du kan kjøpe , men vi ønsket å bygge kabinettet selv ved hjelp av noen litt slitne, gamle sponplater vi hadde . Det eneste jeg måtte kjøpe inn var kontrolleren og maling. Alt av plater stjal jeg fra min far, og hardwaren hadde jeg liggende.


Den kjører en sliten Pentium 5. Det endte heldigvis til slutt med at alle arkademaskinene ble kjøpt og hentet ut. Nå er de på plass hos samlere i hele Europa, der de . Folk som står og lesser av en diger gammel arkademaskin , herre den naboen må jeg bli kjent med. De skal visst stappe en Amiga inni derog spille masse fete . Og vise presidenten i Atari mente at ingen ville kjøpe en arkade maskin til den prisen.


Det var ikke lenge etterpå at prosjekt teamet fikk melding om at maskinen. Da jeg var liten så fantes det noen arkademaskiner i andre etasjen på kiosken på. Stikka og knappene kjøpte jeg på eBay og det hele var .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg