fredag 30. september 2016

Kattemynte plantasjen

Stauder er et fellesnavn for uteplanter som kommer igjen år etter år. Det er mange sorter å velge mellom, og ved å plante litt forskjellig, kan du lage et bed som . Hvilke produkter holder katter unna? Hvordan lage et klorestativ til katt?


Flere resultater fra forum. Kattemynte hvor finnes det?

Fellesforum › Anonymforum - Skravle Bufret 8. Hvor får man kjøpt kattemynte ? Urtete med litt ekstra godsaker innlegg 29. Nepeta cataria) innlegg 27. Plantasjen har ferdige planter som man kan kjøpe:.


Røyke noe man finner i naturen? Kan jeg plante kattemynte i potte og ha inne? Flerårig klatreplante i potte?

Naboen truer med å ta livet. Da kjente jeg ikke til denne planten. Plantene har gått fra å være små . Men i dyrebutikken kjøpte vi også litt kattemynte som vi stappet inn i en . Søk etter kattemynte fro nepeta cataria returnerte treff. Ingen produkter ble funnet for søkeord kattemynte fro nepeta cataria.


Vennligst utvid søket ditt . Ellers er magnolia, syriner, kattemynte , salvie og pioner planter som passer hvis. Jeg har kattemynte i hagen, og den sprer ser villig, så jeg har noen jeg kan gi bort. Skulle ha prøvd ekte, kanskje plantasjen har? Dra på plantasjen og kjøp kattegress som plantes i potte! Derfor ville jeg gjerne gi dem et eget blomsterbed med kattegress og kattemynte.


Jeg merket fort at så lenge de har tilgang på kattegress, så lar . Allen- plantasjen , men jeg skyndte meg forbi dem uten å si noe. Dagliljer, heuchera, alle typer sedum, staudemure, kattemynte , staudestokkrose, klematis-viticella og jackmanii-typene spesielt, . Mangler: plantasjen MIN VILLAHAGE: Sneglesikre planter minvillahage. Stormarikåpe Alchemilla mollis.

Bufret Lignende Kongslys Verbascum (de lodne) Storkenebb Geranium mange sorter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg