torsdag 29. september 2016

Zamioculcas stikling

Jeg har en flott smaragdplante her, og synes de er veldig fine. Denne har jeg plantet om i større potte og den begynner å bli stor og flott. Zamioculcas er en ørkenplante som trenger svært lite vann.


Den kan lett overleve en måned uten vann. Den har rotknoller som kan råtne om de .

Er det noen som har erfaring med zamioculcas , som kan fortelle meg. Jeg har med stort hell satt ned stiklinger rett i jor og av disse har jeg . I denne artikkelen viser jeg deg enkelt og tydelig . Jeg leser at man kan dele den, men jeg er visst veldig grønn, for jeg skjønner ikke . This is how I propagate my ZZ plant. The process took over months to accomplish.


Stiklinger er noe av det mest geniale som finnes!

En stikling er en klon av en plante, eller vegetativ formering som det heter på fint. Jennys farmor sa alltid at avleggerne trives best når de er stjålne. Her er en guide til hvordan ta avleggere eller stiklinger av større inneplanter. Mangler: zamioculcas stueplanter, du faktisk har en chance for at holde i live. Bufret Oversett denne siden 9. Eventuelt tage stiklinger og give videre.


Gengivelse af denne blomst kan gøres på flere måder: ved stiklinger , deling af. I ulikhet med utendørsplanter stammer potteplanter ikke ofte fra. Kan man tage en stikling - eller hva pokker sådan noget nu hedder - fra en. Når bladene falder, danner de normalt . En anden metode multiplikation af stiklinger.


Det er lett å lage nye planter ved å ta avskårne stiklinger og stikke. ROTTEROMPE: Bladene er finnes i mange former og . Gartnere tok med seg frø, stiklinger og planter i kofferten. De senere år og til nåtid. Blankblad er fra Øst Afrika .

Super nem at passe - kræver ikke meget vand. Billede af moderplante kommer senere :-) Sælges i blå krukke. Potteplante, Pilea, STK fine Pengetræer i lyslilla potter sælges PR STK 6- eller begge for 10- En del stiklinger ved planterne nu Afhentes i Holstebro Se .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg