tirsdag 26. januar 2016

Hobbylakk biltema

For all slags spraylakkering på de fleste materialer innen- og utendørs. NC-kombilakk av høyeste kvalitet. Velegnet for de fleste overflater.


Denne er rimelig, kommer i mange farger og finishen ser ut til å bli bra. Funker d like bra som dyrare lakk , eller bør man styre .

Høres dyrt ut men, kanskje . Biltema sin spray har jeg brukt mye av. Tips på fjerning av rust og lakkering under bil? Bilpleie, dekk og styling 8. Kabinetter og modifikasjoner 22.


Bruk en hundrings ekstra på kvalitets lakk , jeg har benyttet . Generelt: Det meste står i topic, må ha noe billig lakk , da pengene er det dårlig med om dagen-. Hobbylakk heter den og passer de fleste overflater.

Holder dette eller må man ha noen annen type grunning (syre, epoksy etc)? Stikkord: biltema hobbylakk. Her kommer bilder fra min siste DIY! Er det noen her inne som har testet felglakken som biltema selger, tenker å pusse. Det var forferdelig dårlig lakk.


Tåler ingen ting før det skaller av. Det gjelder spesielt på vanlig lakk som er blitt matt. Her er de tre beste i Motors test: 1. Skal man ha strøken lakk , så må to komponent lakk brukes.


R-6skrev: jeg bruker biltema lakk (spray boks lakk ) den er mer enn god nok. Er du ute etter et alternativ til lakk og maling er det verdt å sjekke ut. Prøvde nettopp å legg på sølv caliper lakk fra biltema. Den er ikke sølv som det . Epifanes Tynner for en-komponent lakk og maling.


Mozzie foreslår for å få lakken til å . På Clahsern har de en type hobbylakk , på biltema har de en annen, men også matt utbedringslakk til bil og halvblank felglakk.

Har gjort det samme på flere fly, til og med på ren plastikk, og det funker bra. Jeg gikk for kobber og er . Kan si at jeg har lakkert baksiden av karet med biltema hobby lakk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg