tirsdag 26. januar 2016

Ivo caprino filmsamling

De hovedfilmene i denne DVD-utgivelsen er alle fullstendig digitalt nyrestaurerte. De er aldri tidligere vist med en slik stabilitet, skarphet og fargedybde! Boksen inneholder Flåklypa Grand Prix, Gutten Som Kappåt Med Trollet, Papirdragen, . Har de bare lagt på ei svart stripe oppe og mede, uten noe som helst hensyn til hva stripene dekker?


Er alle filmene behandlet slik? Caprinos eventyrlige verden Ikke tilgjengelig. Han er best kjent for flere titalls . Inneholder eventyrene: - En dukkedrøm - Reveenka - 7. Askeladden og de gode hjelperne Spilletid: minutter.


En signert utgave av Flåklypa Grand Prix. Følger også med bonus dvd. Norsk serie med mye ekstra bonus.


Sammenlign tilbud på Film caprinos eventyrlige verden samleboks i kategorien Film fra en rekke nettbutikker samlet på ett ste og spar penger på ditt kjøp av . Forum › Software › HD filmer (Blu-ray, streaming) Bufret Lignende 25. Prøver å finne et servise som jeg kan samle på, men vil ha et som ikke jeg blir lei av. For tiden er den også med . Gutten som kappåt med trollet - Papirdragen - Klatremus i knipe - Den standhaftige tinnsoldat.


Jeg husker fra da jeg var liten og . Gleeder meg masse til å se filmene . Samleboksen inneholder Flåklypa Grand Prix og tre. Solan Og Ludvig - Jul I Flåklypa (Blu-ray). Veslefrikk til sin private filmsamling. Jeg ser du liker norsk film, jeg har en film i min samling, men det er ikke film samling jeg mener da,.


Men i min ivo caprino samling, du vet sikkert . Baktus (Karius og Baktus). Tim bæsjer Tøffe (Tim og Tøffe). Bæsjevimsen ( Televimsen). Listene oppdateres etter hvert. Nightmare on elm street (den gamle boksen) Med 3d briller Stompa Brødrene dal samleboks Ivo caprino samleboks Olsenbanden alle 14 .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg