fredag 26. mai 2017

Applikere med stoff

Det å applikere er en veldig fin måte å lage egnde uttrykk på. Jeg snakker også om applikasjon på stretch- stoff (det er jo inn akkurat nå!) og . Stryk vliesofixen fast på baksida av tøystykket du skal applikere på. Stryk tøybiten fast der du vil applikere den på.


Pakken fra stoff og stil, stappfull av godsaker.

Du tar av papiret og fester filmoplasten på baksiden av stoffet du skal applikere. Slik ser det ut på baksiden av superwoman-applikasjonen når . Jeg har alltid bare applikere rett på, men må virkelig holde tunga rett i . Jeg har laget en veske som matcher min ovesized genser. Når sant skal sies så er vesken laget i samme stoff som genseren… Vesken har små applikerte . Oppheng er sydd i samme stoff som foret for å matche best mulig.


Om du synes det er vanskelig å applikere helt nøyaktig så kan dette være en fin variant. Ved å velge denne typen broderi kan du applikere ved broderi.

På denne løperen med hjerter har jeg helt enkelt klippet ut stoff som er . Dette er et enkelt verktøy som du kan bruke når du skal applikere , og . Desiree viser deg hvordan du svært enkelt applikerer hjerter med utgangspunkt i mønsteret Hjertegod. I dette vinduet skal du finne tabell vfor oppslagsordet applikere. Kjempefine tips,jeg har slitt med knappenåler når jeg skal applikere. I elastisk stoff som her vil stoffet strekkast og bølgje seg under . FLOTTE UTSTANSEDE FIGURER. STOFFENE ER VASKET OG VLISOFIX ER STRØKET PÅ FØR UTSTANSING.


DU KAN APPLIKERE RETTE PÅ DITT ARBEID. Appliques er enkle stoffutskåringer som brukes på et grunnt stoff. Det kan være en veldig enkel måte å pynte på klær eller noe stoffelement. Og det finnes forskjellige måter å applikere på.


Første tegnet jeg ut et slips i et kult konstrast- stoff som passer til den grønne skjorten den skal . Noen foretrekker å applikere med tynn syntetisk tråd. Stoff til selve sminkepungen, ca. Jeg begynte å sy uten andre planer enn at jeg skulle quilte og applikere.


Også det rosa stoffet på bokpermene er restestoff.

Dekorer slik du vil, f eks brodere eller applikere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg