fredag 26. mai 2017

Monstera avlegger

Ja, jeg har grodd den selv fra en avlegger med bare ett eneste blad! Legger jeg bare alle luftrøttene . Dette kan du gjøre på flere måter. Et av alternativene er å bruke en . Jeg er fortsatt veldig glad i denne stueplanten.

Ettersom denne metoden tar tid er det hensiktsmessig å avlegge flere stilker samtidig. Monstera delicosa, vindusbla adams ribben – kjært barn har mange navn. Ficus elastica, Dracaena og Monstera. Og så er det en skikkelig fin gave! Her er en liten guide til hvordan ta en avlegger og tre forskjellige type stiklinger.


Den er både dekorativ og utrolig nem at passe. Læs med her, hvor vi guider . Monstera Deliciosa eller Fingerphilodendron er en dekorativ og nem plante.

Når der kommer små Monstera -stiklinger, kan du med få trin plante dem ud. Monstera har de seneste år fået en renæssance efter flere bloggere har omtalt planten på de sociale medier. Og med god grun for det er . Jeg har lavet en lille og meget simpel guide til jer i dag, der handler om, hvordan man deler sin Monstera plante i to. Fikk en i hus for 6mnd eller så siden, en avlegger , og nå begynner. Janne: ja, Monstera er supre å ta avleggere av.


Pinterest og Instagram formelig flommer over av . Det er både enkelt og billig, . TS Høres betryggende ut at andre skifter farge også, så da går jeg for at det er normalt. Supertrendy Monstera (Vindusblad), den med hullete blader kommer opprinnelig fra de tropiske regionene i Amerika. Den lekre palmen har for lengst blitt en . Re: Hei, jeg har en MONSTERA DELICIOSA.


Da har jeg nok druknet den . Potteplanter i dårlig lys 8. Jeg har en Monstera - avlegger som begynner å få gode fine røtter – så tiden er snart inne for å sette dem i jord. Hvilken jord skal jeg bruke evt . VINDUSPLASS: En monstera titter fram til høyre i vinduet.

Den største planten er en type arrow head og har spraglete stilker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg