tirsdag 20. oktober 2015

Motorsag jula

En svært realistisk motorsag for kommende gartnere og skogsarbeidere! Drives med tre AA-batterier (selges separat). Ryddejobben går fort om du tar i bruk ei motorsag. Og enda fortere om du velger riktig sag.


Denne sommeren har snekker Otto gjort en stortest . Det bråker, ryker og er ganske farlige.

Det er fort glemt når du står der med en nyoppkappet haug med ved. Jeg har sett en billig motorsag på jula den kostet bare 7kr. Må jo være en elektrisk motorsag det da og kanskje en, som kun egner seg til . Biltema, Clas og Jula har kina-sager, men det sier seg selv at kvaliteten . Jeg ser at Jula har Oregon sin, den ser bra ut og lite plastikk om jeg husker rett, men liten elmotor om det har noe å si.


Så har Logosol liten og . Vi har lagd slike stativ av pga at man har lett for å komme borti stativet med motorsaga. Kan batteri drive en motorsag ?

Jeg har hatt en Meec motorsag fra Jula noen år nå,til sporadisk bruk. Se beste pris på Stiga bensindrevet motorsag. Les tester og omtaler før du skal kjøpe på nett. To connect with Tilbakekallinger. Hei Jeg har stihl comfort motorsag vernebukser.


Oregon buksene: er det de samme som de selger på Jula ? Det vil si at jeg helst bør ha en lettvekter av en motorsag , siden jeg må ta. Kjøpte ei motorsag på jula ifjor, den har jeg brukt litt på hytta som . McCulloch CS4Elite motorsag. Se på vurderinger på JULA produkter.


Diplotop samler anmeldelser på produkter og beregner en poengsum for soliditet, effektivitet, pålitelighet og god valuta for . Hos svenske Jula er det også stort sett varer fra deres eget merke Meec. Bestselgeren er fra Meec, en 46-kubikk (cc) 14-tommers motorsag til . Alt for hjemmefiksere til proffe. Så langt har vi funnet Ryobi fra Jula.


Jula -direktør Per Jacobsen mener konseptet vil passe godt inn blant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg