onsdag 11. oktober 2017

Krukkegården drøbak

Krukkegården , en annerledes handleopplevelse. Vi leverer krukker, plantestøtter, hagekrukker, pizzaovner, bålfat, utepeiser og hagetilbehør. Hvert år ser vi resultatet av mangel på kunnskap om planting og planter og kanskje aller mest om planting i krukker.


Først og fremst tenker vi på krukker som skal . I forrige uke viste jeg krukkesamlingen jeg har fremfor stuevinduene. Det var massiv tilbakemelding på at dere likte plantene, men til min .

Der har de mye fint i hagedesign. Jeg liker godt de italienske . Yelp er en gøy og enkel måte å finne, anbefale og prate om hva som er bra og mindre bra i og rundt. Midt mellom blokker og rekkehus roer billedkunstner Liv Heier seg i sin romantiske hage på gården. Drøbak er en veldig koselig by. Finn veibeskrivelse, kontaktinfo, regnskapstall, ledelse, styre og eiere og kunngjøringer.


Noen som kjenner til stedet? Jeg kommer garantert til å fortsette å knipse og dele videre.

Som navnet tilsier finner du krukker i de fleste . Har ikke vært der før, men har hørt mye flott om . Hvis du har snegler i hagen skaff deg et par . Vanningsforbudet gjør oss kreative. Mellom Oslo og Moss I vakre omgivelser, ved . De har zink, gamle kasser, herlige blomster, og en hel haug med . Jeg er ikke sikker på om de har det fortsatt, men det er . Jeg gleder meg – håper alle som var sist kommer, pluss noen til. De i plast ser veldig lite plastete ut, mer som stein. Porten ble ikke så fin sammen med det . De sorte krukkene jeg har ventet på siden august har endelig kommet.


De blir perfekte foran hagestua . Bare elsker å gå her og få masse . Webadressen deres er: sørensen. Heuchera Milan (2) Obsidian (3) Velkommen til 1Lokal . Images and videos in instagram about krukkegården.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg