torsdag 8. mars 2018

Vindusvisker bak virker ikke

Teknisk og trimming: Hei I vinter gikk motoren til vindusviskeren bak og jeg har ikke . Men noe som irriterer meg er at viskeren bak ikke fungerer, er det noen som har noen gode tips? Vindusviskere fungerer ikke - Bil 21. Er det noe som pleier og slutte å virke på . Flere resultater fra forum.

Bufret Lignende (annet enn at jeg ikke er opptatt av bil som statusobjekt). Hvis motoren ikke går kan det være sikringen eller en dårlig kontakt. Se på ledningen inn til motoren. Hører du motoren gå har bare armen som drar viskeren . På samme måte med vindusvisker bak , det er faktisk bedre at den er fjernet.


Dette gjelder dog ikke på ting som bremser, bare for å presisere. Fant nå plutselig ut at vindusviskeren bak er død.

Skal innrømme at jeg ikke bruker viskeren bak ofte, sist jeg brukte denne er nå en stund . Ved aktivering av vindusvisker på bakruten begynner vindusviskere på frontruten å gå. Har ikke hatt i gang viskeren bak i de snart to åra jeg har hatt bilen (99mod). Den virker på alle funksjoner foran og på spyleren bak.


Heller ikke forandring av denne innstillingen hjelper. Selv om viskerne på frontruten ikke virker , fungerer viskeren på bakruten som den skal. Det virker som det bare skjer når bilen står stille men jeg har ikke funnet noe annet mønster. Kjenner at jeg vegrer meg litt for å dra på . De fleste av oss kunne ikke forestille seg en bil uten viskere. Hvordan vindusviskere virker ? Mekanismen bak viskere er en vindusviskermotor som skaffer . I forrige uke sluttet også bakviskeren å virke.


Jeg hører flere releer klikker når jeg aktiverer viskeren, men armen rører seg ikke. Den gamle vindusviskeren bak på audien begynnte å oppføre seg merkelig og hakkete for et års tid siden og stoppet helt etterhvert. Var så uheldig å sette på vindusviskeren når jeg skulle kjøre på jobb.

NÅr bare ene viskeren ikke virker kan det være motoren da? I det siste har ikke vindusviskeren bak fungert som den skal. Har kjørecomputer og vindusvisker bak.


Ved flere anledninger ser jeg savnet at vindusvisker bak på teslaen, ruten er såpass skrå. Savner ikke visker på vinduet, men på kamera! Personlig synes jeg dette virker helt topp og synes denne fungerer til mitt behov og .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg