torsdag 29. januar 2015

Kakedekor

Norge har snart bursdag og derfor fikk jeg datteren min på elleve med på å sette sammen den perfekte sjokoladekaka til barnebursdag. Kakedekor sett selges i samleforpakning på ulike typer. Hjerter - stjerner og trær.


Holdbarheten er på måneder fra produksjonsdato. Her finner du et bredt utvalg av ferdiglaget spiselig kakepynt.

Dersom du er på utkikk etter farger, kakebilde, kakestrø eller andre ting til kakepynting kan du finne. Vi har nydelige cupcake kits, med matchende muffinsformer og kakedekorasjon. Trenger du kakepynt til en festlig anledning?


Pynt kakene med fargerike kuler og bursdagslys fra vårt store utvalg fra Cacas. Tidligere har marsipanen nærmest fått regjere alene over norsk kakedekor. Men nå får flere og flere øynene opp for sukkerpasta.


Blomsterkake til hippier og andre (blomster)barn. Hva passer vel bedre enn en fargerik kake med blomsterdekor når temaet for festen er hippie, 70-tallets .

Alle Farger Sukkerpasta Silicon Moulder Bake utstyr Kake dekor Airbrush og tilb. På bildet under ser du hvordan delene er satt sammen. En liten og en stor kjøkkenbolle er brukt.


Dekk innsiden med plastfolie så er de enkle å få ut. Utstikker kakedekor , av plast, 5x1cm. Jeg har veldig lyst å begynne med kake dekor tenker då på kaker med smørkrem. Men er det noen plass at en kan kjøpe bøker som er på norsk . Tysdag og onsdag november kl. Naurak-tunet, blir det mogeleg å lære korleis ein lagar naturtro blomster til bruk ved . Jeg har fått forespørsel om å legge ut oppskriften(e) jeg bruker når jeg dekorerer kaker, og det gjør jeg såklart gjerne.


Sammenlign tilbud på Kake dekor i kategorien Leker fra en rekke nettbutikker samlet på ett ste og spar penger på ditt kjøp av Leker ved hjelp av vår tjeneste. Vi har Nordens største utvalg med lynraske leveringer! Velkommen inn og gjør ett godt kjøp, vi har. Sorter etter popularitet, Sorter etter gjennomsnittsrangering, Sorter etter . Ordinær pris er 59kr og nå kun 2kr.


En av mine favoritter for å handle inn papirstrå, cupcakeformer, størssel og annet dekor er Layer Cake Shop. Du finner lysene på framsiden i butikken!

Butikken er i fin retrostil og har massevis av retro- . Søk gratis i Norges største og mest komplette kursov.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg