mandag 19. januar 2015

Tips til oppbevaring av strikkepinner

Jeg er kanskje litt i overkant ivrig med pinner og tilbehør. Men jeg syns det er så viktig at utstyret er det beste, når vi tross alt bruker så mange . Oppbevaring av strikkepinner 16. Flere resultater fra forum.


FPForum › Fritid og hobby › Emms hobbyhjørne Bufret 18.

Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips , eller spørre? Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene ? Her har du et eksempel på en strikket boks til strikkepinnene. Korleis oppbevarer de strikkepinnane og heklenålene dykkar? Mine ligg berre i ein plastpose, berre rot.


Så viss du har gode tips , kom gjerne . Uten et par strikkepinner , kommer strikkeren jammen ikke langt. Publisert under Tips og triks .

Dette var et supert tips som fyker rett opp på toppen av to do-lista mi. Hun lurte på hvordan andre holdt orden på strikkepinnene sine. Strikkepinne - oppbevaring. Her er strikkepinne -mappa mi til strømpepinner, flettepinner, heklekroker, pinnemålere og store sikkerhetsnåler.


Dagens prosjekt har vært å sy praktisk oppbevaring til alle strikkepinnene mine. Både strømpepinnene og rundpinnene måtte få en organisert . Her finner du alle former for oppbevaring til dine strikkepinner , heklenåler, tilbehør og garn. Plastboks til strikkepinner - Lilla Tilbehør Villy Jensen . Smart pennal med små lommer til oppbevaring av strikkepinner , heklenåler og tilbehør.


Her er et supert alternativ til å ha totalt kaos i strikkepinnene og ikke vite hvilke pinner du har eller mangler! Jeg fikk det sydd av ei søster og . Det er irriterende å miste strikkepinner og heklenåler, og like irriterende når man ikke lenger husker. Sy en flott mappe til oppbevaring , så har de en fast plass. Mangler: tips Hege`s hverdagsliv!


Etter jeg begynte å strikke så kom jeg til å tenke på at jeg MÅ jo bare ha en smart oppbevaring av de ulike rundpinnene mine. Ubrukt mappe fra Namaste med skillerom til strikkepinner og rundpinner.

Prislappen henger fortsatt på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg