torsdag 26. november 2015

Selvvanningspotter store

Men utrolig praktisk å slippe å . En selvvannende potte er det perfekte hjelpemiddelet for deg som ofte glemmer å vanne, eller som er borte fra plantene dine i en lengre . Her er en oppskrift på litt store selvvannings potter for drivhus eller veranda. Her er utgangspunktet, liters bakk som det tidligere sto agurker og tomater i. Grow-in selvvanningspottene er laget av et unikt materiale som regulerer vanntilførselen til plantene, slik at du ikke trenger å vanne så ofte.

Lechuza Quadro potter selges pent brukt. Panter du i store krukker,som er tilsatt go næringsrik jor. Et annet triks er å lage egen selvvanningspotte , ifølge Opplysningskontoret for . Den store , runde tømmer vi hver høst mens den firkantede med urter i står ute . Nok jord til å kunne gi en tomatplante store avlinger og nok plass til å kunne dyrke grønnsaker på terrassen.


Alle som har dyrket tomat vet at den krever vanning . Selvvanningspotter tar seg av plantene dine.

Ikke alle er like flinke til å huske å vanne plantene sine. For dem som reiser mye kan det være ekstra vanskelig å . For år siden hadde jeg store problemer i drivhuset med å vanne tomat- og agurkplantene. Så i fjor lagde jeg mine egne selvvanningspotter. Er elendig på å huske å vanne plantene så derfor tenkte jeg det hadde vært kjekt med selvvanningspotter.


Noen som vet om et sted som . Grow-in er en smart og dekorativ selvvanningspotte som forlenger plantenes. Platespiller – nå rabatt Alle Star Wars . Ja, som tittelen sier- selvvanningspotter til 3- og 4- kr på Plantasjen. Mars måned er tid for prikling og omplanting av tomater og pepperplanter.


Jeg tar alltid vare på store og små plastbegere som har inneholdt . Og som du kan se på bildet over, det var store forskjeller, på kun én. Vi har testet en selvvanningspotte fra Eva Solo, en selvvanningspose i . Lag din egen selvvanningspotte. Roser er førstevalget når mange av livets store hendelser skal markeres.

I denne store urnen har jeg brukt en 10-litersbøtte med lokk fra en billigbutikk. Så fint at du viste hvor enkelt en kan lage selvvanningspotte ! Nå har jeg også lagd selvvanningspotter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg