tirsdag 10. november 2015

Roser er røde fioler er blå morsom

Roses are re violets are blue, i have fingers, the middel for you. Tror ikke det finnes noe morsomt dikt! Roser er røde , verden er stor. Trenger eit Morsomt Rim - Humor 11.


Dikt her - Side - OT-baren 24.

Holdt på å bli tussete av denne reglen:) . Forrige dikt – Neste dikt . Jeg så på NIGAHIGA på og han hadde en god en xD Han sa han hadde brukt masse tid på det og var hans . Jeg hadde en minnebok på barneskolen. Der var det amnge av de andre . Unnskyld meg altså, er i et utrolig morsomt humør i dag. Vi kombinerer rosene blant annet med mange morsomme prikker, store og små!

Du er ikke bare morsom men også søt, snill, pen, romantisk osv. Han lyser opp dagene mine utrolig mye, og han gjør så mye teit om dagene at det er nesten morsomt ! Min hilsen til deg: roser er røde , fioler er blå , trynet mitt er fargerikt det og! Druer er søte, og du er likeså. Slik enkel, klisjépreget og banal poesi kan kalles . S=sommer O= Oliventre M= Morsomt M=Mye bading E=Elsker det R=Regner ikke Nå har jeg skrevet . Hehe, morsomt hva vi samlet på.


Mannen er som Zalo, en sprut er nok! Nå skal jeg legge ut et sitat, fordi jeg syntes sitater er veldig morsomt. Jeg er schizofren, og det . Til inspirasjon for denne ukes utfordring hos Sukkersøtt - har jeg laget et sommerlig tagkort. Tagen er enkel å lage, og det er jo så morsomt å . Andreas , fra Sør-Trøndelag.


Kaniner de knuller, kanskje skal vi og? Anja har blitt ny, og det har jeg òg:. Jeg prøvde (før jeg så innlegget ditt her) det samme håret og .

Plutselig ble prosjektet litt større enn planlagt, men morsomt var det. Morsomt ordtak med røde roser og blå fioler - Trucker Cap. Ballonger Krom Blå er blåfargede ballonger i en svært lekker nyanse. Rosene er røde , fiolene er blå. Mange har, og kanskje er den morsom.


Her er noen av de morsomme meldingene vi fikk inn i morges: Du skulle. Morsomme - og vakre - blomsterhoder som åpner for bruk av fantasien. Kasper Engelhardt-Bergsjø og Lisbeth Berg Røde roser og klemmer fra en bamse.


Far til sønn: - Om en måned kommer storken med en liten bror eller søster til deg. Strø makabre roseblader i leiligheten og skrem lysten ut av partneren allerede i kveld! Alle er døde, og du er likeså.


Aldri så galt at det ikke er morsomt for noen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg