torsdag 26. november 2015

Trines matblogg pølsegrateng

For å være helt ærlig så er jeg ikke så begeistret for pølser. Men, av og til må en finne seg i at andre liker pølser, og da kan en like godt gjøre . Jeg vet jeg har lagt ut oppskrift på pølsegrateng en rekke ganger, men. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke lage pølsegrateng mer, bare.


Pølsegrateng med makaroni, porsjoner. Her får du en god middag med minimal tilberedning og tidsbruk.

Selv om dette er superenkelt, kan det likevel smake godt. PØLSEGRATENG MED GRØNNSAKER! Trines matblogg , Det søte liv, Passion baking, Fru Timian, Matprat, . Vi lagde det til på skolen i mat og helse timen. I dag skal vi ha det til middag.


Med den nye sjefen i huset blir det ofte dårlig. Lyst på en rask og veldig god middag idag? Da kan jeg anbefale Synnøves pølsegrateng. Denne inneholder chorizo og gresskar - en alt annet enn hverdagslig .

Nok ein gong har eg funn ein oppskrift på bloggen. No-Bake Caramel Cheesecake. Luftig pølsegrateng med hvit ostesaus. Rekk opp hånda de som ikke liker pølsegrateng. Velkommen til min lille matblogg ! Cheerful young people showered with confetti on a club . Mine favorittoppskrifter på Lavkarbo mat: Pølse grateng.


Lemse (lefse) - NRK Mat – Oppskrifter og . Grove pannekaker til middag,. MATGLEDE on TRINES MATBLOGG. Meksikansk gryte - Kvardagsmat . Biff med urtelokk, ovnsbakte poteter og jordskokker. Mango Thai Red Curry with Chicken - Restaurant quality, extra saucy, thick and creamy.


VEGETARLASAGNE MED AUBERGINE OG PAPRIKA. Vi har vinterferie og barna er med på det som er av matlaging, enten det er å dele opp pølser til pølsegrateng eller bake kanelboller til besøket nordfra. I morgen blir det pølsegrateng her også :).


TRINEs MATblogg White pizza in Norwegian. Skal prøve meg på maissuppe idag, fra trinesmatblogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg