tirsdag 24. november 2015

Takboks feste

Autoload har samlet de beste produktene av takstativer, takbokser, sykkelholdere , skiholdere, kano- og kajakk holder samt mye mer fra blant annet Whispbar, . Box Kit er et universalsett med festebraketter for Packline takboks. Settet består av stk u-bøyler med tilhørende skiver, skruratt og reimer. Thule T-sporkit til takstativ fra BMW og Mercedes. T-boltkit til Thuleutstyr som skal feste på blant annet Mercedes og BMW .

Skal låne en gammel skiboks, og den mangler noen av festene, så nå prøver jeg å finne ut hvordan jeg skal få festet skiten. U-bolt til feste av skiboks i Oslo innlegg 10. S-max-eiere (og evt. andre)!


Skiboksene festes til takstativets tverrgående rør. Slike takstativ er mulig å få til de aller fleste biler enten de har takrenne, takrails eller ikke. Om du ønsker å utvide lastekapasiteten i bilen så er takboks et godt alternativ. Vi har stort utvalg av takbokser og fører kjente merkevarer som Thule og Packline, .

Til de som vil ha en lekker, lavtbyggende takboks, selger Iversen. En takboks kan fordoble din lastekapasitet. Det er derimot noe du bør tenke på før du starter å bruke boksen. Passer iZi2Connect til min takboks ? Hvor kan jeg skaffe en Packline takboks? Hvilke fester er best egnet til mitt takstativ?


Takboksens utforming har mye å si, men hvordan den monteres på bilen har også stor betydning for sluttresultatet. Blant annet for hvor lavt mot taket takboksen . Takboks, skiboks, jolle, likkiste - kjært barn har mange navn. Har du allerede en på taket? Eller har den flotte og snørike vinteren fått deg på . Sjekk stilige, romslige og brukervennlige takbokser fra Thule Motion serien. Husk at du trenger et takstativ for å feste skiboksen til taket på bilen.


Takbokser - Transportutstyr - Bilutstyr - Bil - thansen. Og hvordan monteres egentlig en takboks? De fleste boksene har justerbare fester ,både hva bilbredde og tykkelse på railsen angår.

Finn løsninger for ditt behov og din bil her! Lampen må festes med skruer som . Jeg valgte å plundre med ekstra feste for takboks der jeg skulle ha en lampe hengende. På resterende brukte jeg veggboks - typisk uttak for .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg