fredag 21. juli 2017

Rakrør til salgs

Er ute etter to raker rør opp bak hytta. Er også ute etter hel lysbjelke til . Rakrør, krav til lydnivå? Teknisk og trimming - Diskusjon.


Hei, vurderer å fjerne lydpotten som er på bilen min, og kun ha et rett rør som eksosanlegg. Det er en nokså gammel bil, Toyota Carina .

Har en ducc 7som det hadde vært litt gøy å prøvd på. Noen som har en How-To til meg på hvordan dette gjøres ? Annonsen er inaktiv og kontaktinformasjon er skjult . Her finner du et godt utvalg av transportkjøretøy, lastebiler, varebiler, busser og utstyr. Se etter brukt lastebil eller brukt buss. Men det har vore ein god del til salgs før i vinter, men mange ønsker ein dravillig. Dette gjorde jeg nå i helga var på biltema og handla 2. Bygge rakrør anlegg på derbi.


Generelt: Ja, jeg tenker på å lage et rakrør anlegg på derbien sånn for morro skyld.

Trimming av 4t scooter - Generelt 13. Custom eksos - Generelt 10. Rakt røyr til Nissanen min! Pris: kroner (inkl porto). Fikk skilt, mekka rakrør og reiste nestn til Stockholm å henta felg til . Ryddet litt på loftet og der fant jeg et rakrør som erstatter midtre eksospotte til Defender td5.


Eksosrøret er nytt, aldri montert. Kun koble på motorstikk , jord og pluss-eksos består av emkat , rakrør og scorpion endepotte. Men jeg kan skjønne at noen blir irritert på harleyer med rakrør , for det bråker for mye, men dem fleste sykkler med ett eff anlegg låter bare pent . Kjøp Performance Eksos til din Bmw.


Opptil - LAVERE PRISER og RASK leveringstid. Klikk her for å se våre bildeler til Bmw på nett. Bufret Selger unna to stk. Lite biler til salgs på autodb og finn.


Den har sr20det fra 180sx, coilovers, rakrør med catback, fmic, sportsseter . For mye støy med rakrør på vanlig vei kjøring, blir det så mye støy at det går over til og høres dumt ut istedenfor tøft til og med for de som er glad . Ikke rakrør , stanceworks-senk, 10xfelger med 1dekk osv. Får ikkje bruke armen før utpå høsten ei gong så salg vurderes, evt kjøp av .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg