torsdag 25. januar 2018

Hvor mange spørsmål er det på teoriprøven traktor

Tar du mange selfies hver dag? Er teori prøven veldig vanskelig å ta? Hei, Hvor lang behandlingstid tar det før soknaden er godkjent slik at man kan ta teoriprøven ? Temaliste for teoriprøve klasse T traktor.


Du kan få vite hvilke temaer du svarte feil på, men ikke de konkrete spørsmålene. For å lese mer om antall spørsmål , varighet og hvor mange feil du kan ha i .

Våre teoriprøver er laget. Leste du spørsmålet og svaralternativene godt nok? Vi gir deg muligheten til å øve hvor som helst og når som helst. Gjør deg klar for teoriprøven for traktor med Bestått.


De beste spørsmålene , grundig forklart og tydelig illustrert. Velg i tabellen hvor mange dager du ønsker å øve. Er det noen som vet om noen sider hvor jeg finner slikt? Hva jeg bør kunne mye av, gjerne noen spørsmål og sånn også.


Hva bør jeg øve på til teoriprøven til moped?

Planer om å ta traktorlappen - klasse T, har noen spørsmål. Quiz: Øve til teoriprøven klasse-T quiz. Teoriprøve på nett, hvilken er best - Trafikk 1. Her er en liten test jeg har laget i forbindelse med øving til teoriprøven til traktorlappen.


Jeg lette selv etter noen tester når jeg skulle øve, men . Det stilles stadig strengere krav til opplæring av de som skal kjøre traktor. Meget bra side med relevante spørsmål til selve teoriprøven. Mange av våre illustrasjoner er laget i 3D-verktøy som viser trafikksituasjonen så tydelig som mulig. Dersom man skulle regnet ut hvor mange som styrker første gangen tror jeg prosenttallene . Jeg har lest til teoriprøven de siste dagene og tenker å ta prøven nå i løpet. Flere har en tendens til å prøve seg og se hvordan prøven er første gangen, deretter forbereder man seg til andre gang, hvor mange går . Prøvene du finner på denne siden skal være så lik som biltilsynet sine prøver som mulig.


Hvor mange alternativ er riktig pr. Eg har lett lappen og traktor lappen,derfor skriver jeg annerledes. På teoriprøven er det mange spørsmål med flere alternative svar. Der ser du antall spørsmål , maks antall feil og hvor lang tid du får til å gjennomføre prøven.


Dette gjelder dog traktorlappen , men jeg vil tror at det ikke er så stor forskjell. Skal ta teoriprøven snart og lurer på hvor lang tid det tar totalt ca . Dei har nok ein database med mange spørsmål i, så trekk maskina ut 45.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg