mandag 29. januar 2018

Jigger fiske

Jigg gjør seg ofte også fint som oppheng i andre typer rigger. Jigger blir brukt til alt fra abbor til kveite og kan nesten brukes til alle typer fisk. Så da ser jeg for meg å fiske etter det som ikke gå.


Men skal man pilke med jiggen i disse sekundene eller skal man holde den helt i ro? Havfiskeutstyr innlegg 20.

Velg visning: Produsent: Abu Garcia (3). Hei tenkte jeg skulle slå et lite slag for jiggene. Jigg er altfor lite brukt i forhold til hvor bra de fisker. Tror det kommer av at mange ikke helt vet . Her finner du store og små jigger , hoder og kropper som kan kombineres med softbaits ved fiske i hav og store innsjøer. Se hele utvalget på Fjellsport.


Jigg fiske - kveitefiske etter kveite skjer som regel på de fleste dypene, men vanligvis.

Storm sine Giant jigg shads er vel dem jigger som tatt mest kveite langs . Gummiagn er fellesbetegnelsen på ulike typer jigger. Ved praktisk fiske er det vanlig å fiske jiggen som den er, med påmontert blyhode og krok støpt i et . Vi slang oss med for å sjekke ut om teoriene hans om aktivt fiske med. Vi har alle digre shad- jigger i enden av snøret, noe som siler bort mye . Testen ble utført i løpet av to dager. Jeg hadde ti ulike jigger som ble testet.


Dag fikk alle først fem nedslipp, så kjørte jeg denne runden på nytt . Gjeddefisker og fluefisker Kai. Sammen reiste de til glomma for å dele erfaringer. Savage Gear 3D TPE Mayfly Nymph 5cm 5g 3D skannet naturtr. For en del år tilbake slo jeg meg på jiggen , og har aldri sett meg tilbake.


Jeg har mistet noen av disse også, men betydelig færre enn slukene - og så fisker de . Den ekte Storm- jiggen , en shad-jigg for det tunge sjø- og havfisket. Derfor er den også en av mine favoritter.

Fisker mye med den når det er sol og . Når du trenger det lille ekstra i enden av snøret. Det ene hodet er holografisk, det andre er selvlysende. Kjøp det på salg hos lightinthebox.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg