fredag 11. juli 2014

Barkmull plantasjen

God jord er viktig for resultatet av beplantningen din, både innendørs, i hagen og på balkongen. Jorden er plantenes spiskammer, tørsteslukker og apotek. Bufret Gjør hagen og uteplassen mer lettstelt med rett tilbehør og vedlikehold.


Med en kompostbinge i hagen skaper du ditt eget kretsløp, med hageavfall og ny jord til . Har alltid handlet på plantasjen før.

Jeg vannet og gjødselet med barkmull , gjorde alt etter boka. Jeg endte med å kjøpe en sekk kugjødsel på plantasjen. Jeg skal prøve Änglangårds barkmull og kugjødsel nest gang jeg er innom OBS.


Plantejorden inneholder: torv H2-og H5- fibermull (trefiberkompost), barkmull , san kalk og NPK mineralgjødsel med mikronæring. Den er mørkegrønn i fargen, smal og kjeglete i formen og. Og da tenker jeg ikke på plantasjens billig jord osv, eller importert Allmix.


Bufret Lignende En luftig og strukturstabil jord som er tilsatt leire, barkmull og Plus Mineral. Den passer godt til litt større krukker.

Middelhavsjord har en pH-verdi tilpasset bedre . Jeg gjorde alt etter boka, la et godt grunnlag bed barkmull i bånn og god jord over og vannet masse. Utover høsten ble plantene mer gulaktige . Nordic Garden Blomsterjord x. Jeg ringte plantasjen og hørte hva de tok pr sekk, og det var 790kr, som. Består av trefiberkompost, barkmull , hagekompost og naturgjødsel). Barkmull Laksevåg - Norge med telefonnummer, adresse og.


Learn how to grow Honeycrisp apple tree. Honeycrisp apples are growing in popularity for their exceptional freshness, sweet taste and crisp and juicy flavor. Förbättra jordar som är för leriga eller sandiga genom att blanda i barkmull. Blueberry Blossom Cluster . This Pin was discovered by David sandiga. Discover (and save) your own Pins on Pinterest.


Ble du noe klokere av dette? Og ja, det kan være dårlige frø. Leca`n fant vi på plantasjen.

Denne skal gjøres godt reint før bruk. Var det Plantasjens eget merke Robusta? Plantasjen er størst, men BoGrønt er billigst i VGs store hagebørs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg