tirsdag 24. februar 2015

Dåpskjole strikket

Vanskelighetsgrad: Middels. Price as configured: NOK0. I klipper du over tråden og trer inn. Her vil jeg legge inn bilder av dåpskjolene jeg leverer.


Det er et takknemmlig arbeide for en Husgudinne, og jeg håper jeg får flere slike oppdrag Smiler.

Da Oliver ble døpt hadde han dåpsdress, men jeg drømte en periode om en strikket dåpskjole. Til tvillingene har jeg derfor lett litt etter nettopp . Strikket dåpskjole med lue. Nydelige håndstrikket dåpskjole med flotte detaljer. Kan brukes til både gutt og jente.


Jeg har lyst til å strikke dåpskjole til den lille vi venter, men har hittil bare sett kunststrikk og vanskelige kjoler. Noen som har oppskrift på noe . Litt milo på en klut og bare gnu?

Orker ikke vaske hele kjolen pga av en liten flekk. I Danmark er dåpskjoler billigere og finere synes nå jeg. Dåpskjolen kan vaskes på helt opp til grader. Vi får en strikka dåpskjole til vesla, hun skal døpes 6. Fine lille Amanda fikk strikket dåpskjole på sin store dag.


Last ned informasjonsbrosjyre. Min bestemor har strikket en dåpskjole som er i familien. Kjolen passer baby fra ca størrelse mnd. Inneholder oppskrift og komplett garnforbruk til valgt størrelse.


Charlotte- dåpskjole , lue og sokker strikket i Viking Baby Ull ( 1 merinoull, superwash). Må tilstå det tok litt tid å strikke denne dåpskjolen :) Men den ble utrolig vakker. Jeg og søsteren min har sammen strikket denne på nytt i . This Pin was discovered by Aina Røberg.


Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Liten dåpskjole fra Oli Prik med strikket overdel. Nederdel i to lag tynnt bomullsstoff.

I dag ble den lille prinsessen i Sverige døpt, iført en dåpskjole som nesten hele.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg