onsdag 11. februar 2015

Såpotter

Liker du Gjør det selv – prosjekter samtidig som du elsker å pusle med jor kose deg i hage og ser frem til å kunne så urter og blomster? Har du lyst å så frø i hjemmelagde avispapirpotter? Jeg liker å tenke gjenbruk i hverdagen, bedre å bruke noe jeg har liggende, enn å kjøpe . Lag dine egne såpotter av avispapir.


Plantes i jorden med papiret på.

Jeg fant et fint tips til potter i avispapir, uten lim. Såpotter av avispapir er enkelt, billig og miljøvennlig. Tror formatet vårt på aviser er litt for . Beretning om problematisk omgang med såpotter 15. Det er absolutt ingen grunn til å gå til innkjøp av såpotter hvis du skal så frø i vår. Du har det du trenger i huset allerede.


Unndværlige til forspiring.

Disse såpotter er lidt mindre end dem vi sædvanligvis har. De fyder med andre ord ikke så meget og er rigtig fine til forspiring af . Man kan bli ganske forvirret av å lese hageblader og -bøker. Jeg har bladd litt i noe av det som er skrevet om å så frø – og kjenner at det er lett . Hjemmelagde potter av avispapir er fine og praktiske. Bruker du dem riktig, slipper du problemer med muggdannelse.


Coolstuff tilbyr gadgets og morsomme gaver på Internett. Vårt mål er å tilby de kuleste, flotteste og mest innovative sakene på markedet, og vi har et solid fotfeste . Praktisk potte i hardplast med drenringshull til omplanting av planter. Jeg har set, at man kan købe et redskab til at frembringe små såpotter af avispapir. Jeg har desværre glemt, hvor jeg så redskabet, og kan heller ikke huske, . Annoncer med Så Potter på DBA.


Stort udvalg af Så Potter til billige priser. På DBA finder du altid et godt tilbud på både nye og brugte varer til salg. Vi lager frøposer og så-potter av aviser og gamle bøker.


Kanskje skal vi bytte litt frø også?

Vi stiller som vanlig med basics, men de som vil. Nu er det snart tid til at forspire indendørs. Hvis man ikke lige har potter på lager, så kan man hurtigt lave denne genbrugs-version. Se det forskellige tilbehør til de grønne arealer.


Litt om spiring og glemte såpotter. Det er ikke så mange vårtegn her i byleiligheten, for ikke å snakke om ute på Skyggebalkongen. Smart verktøy som lager såpotter av gammelt avispapir. En morsom og smart gave til de som liker å pusle med blomster.


Jeg ser med skrekk at jeg som så mange andre, begynner å få litt plassproblemer i . Det er supernemt og billigt selv at lave potter til frø og spirer af avispapir. Eller en altan oven i købet. Alt du trenger for å plante blomster og dyrke grønnsaker. Så frø, plant blomster eller dyrk grønnsaker – med spesialutstyret vi har får du en god hjelp til å lykkes .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg