torsdag 24. november 2016

Brushed alpaca silk genser

Et lekkert garn i en eksklusiv blanding av myk, børstet superfin alpakka og subtilt skinnende silke ! Nå som det går mot lysere tider har begge vi strikkerne på bloggen her lagt bort det tykkeste ull-garnet for å strikke litt lettere gensere. Garnet finner du hos oss: . Vi har prisgaranti og billig frakt. Kjøp ditt alpakka silke garn online i dag.


Ingen informasjon er tilgjengelig for denne siden. Alpaca Silk fra Drops design er et lekkert garn i en eksklusiv blanding av myk, børstet alpakka og skinnende silke. Garn på nettet hos Garnaffaren. Har du tips på en oppskrift med kombinasjon av to garn hvor dette er det ene garnet tar jeg også det i mot.


Eg ville ikkje ha genseren så alt for stor, så derfor har eg minska både på. Jeg holder på å strikke en sommergenser i tynt pusegarn. Garnforbruk = nøster av hver farve. Det er nå over et halvt år siden jeg strikka min første Skappelgenser.


Alt sammen pakket lige klar til at du kan gå i g. Gjør et funn innenfor dameklær, barneklær, . Drops brushed Alpaca silk ( tre tråder ). Drops Air fra Garnstudio ( dobbel tråd ). Genseren er enkel med rette og vrange masker, og den er superrask – og gøyal – å strikke. Lekker og luftig børstet alpakka som gir et eksklusivt uttrykk. Myk, lett og behagelig å ha på seg. Rauma Ullvarefabrikk Tynn Marino – pinne nr. Mondial KnitMe Lux– pinne nr.


NORWEGIAN WOODS SWEATER - (SKOGSTJERNE GENSER ) Knitting . Gratis oppskrift damegenser med flette. Find denne og andre pins på. Ravelry: Project Gallery for Mammas hjemmestrikkede genser ! Brushed Alpaca Silk ” ou fil “ Melody”.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg