mandag 27. november 2017

Blå orkide plantasjen

Hos oss finner du også andre . Med sine flotte fargenyanser, vakre blomster og forskjellige fasonger er de . Sorten er artifisielt farget blå : Når den blomstrer neste gang vil den blomstre i hvitt. Dagens brudeorkidé-hybrider er mer lettdyrkede og kan . Vanda er en eksklusiv orkidé med uvanlige blå , store og holdbare.

Aschehoug), everything-orchids. Jeg vet ikke om du har funnet noen blå orkideer enda eller ikke, men jeg var på plantasjen på skedsmo i dag og kjøpte meg en blå orkide. Orkideer er en lettstelt, blomstrende favoritt!


Lise Rannveig Nørve Har dere fremdeles retur av blå potter? Husker at jeg ble så fascinert da jeg så blå orkideer til salgs, helt til jeg forsto at de . Planter av Phalaenopsis med blå blomster er kunstig farget, og nye . Side 2- Blå orkidé Hjem og utstyr. Det var en helt nydelig farge på en orkidè!

Kunstige planter som gjør rommet unikt. Plantasjen her nå, og jeg får aldri nok orkidéer. Jeg hadde aldri sett dem før, og trodde det var mulig. Selv har de et navn: Royal Blue . Det er ein myte at orkideer skal berre ha eggeglas med vatn i veka! Dei fleste orkideer likar høg.


Så var jeg på plantasjen i går, og så for første gang en blå orkide ! Den var litt for dyr for meg i denne omgang, så da . KUNSTIG ORKIDE AVSKÅRET CREAM CM - EMERALD. Jeg anbefaler å ta turen innom dersom man har planer om å starte sin egen pottehage, blant annet har de jord på salg. Jeg elsker gladioler, og cymbidium-orkideer. Men så en blå orkide på plantasjen her om dagen, og den var NYDELIG. Velkommen til en handleopplevelse med blå himmel.


Stilig blå orkide observert på plantasjen , ikke sprayet heller! Veldig fin med sjatteringer men blir gradvis hvit etterhvert, hadde det fulgt med . Planten har en unik vinrød farge, som glir rett inn i interiøret i den blå stuen vår.

Liten boks med småsjokolader som er kjøpt på plantasjen. Dekorerte med julestickers og litt pynt. Så endelig har jeg en blå orkide. Flotte, lille beibien min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg