torsdag 21. juni 2018

Jula rottefelle

Kraftig rottefelle i plast som er enkel å sette opp og tømme. Effektiv rottefelle med verdenspatentert teknologi! Hvis du vil bli kvitt rottene på en human og miljøvennlig måte, er Mjölner fellen for deg!


Bufret Rottefellen Rat Snap fra Vilomax, i tre med lokkeost. En berøring av osteplaten og fellen smekker igjen ? De gjennomgående festene er .

I forbindelse med bygging av vaskerom i kjelleren hører jeg det romsterer oppe i etasje skille. Har satt ut en felle med salami, uten hell. Og er i så fall en rottefelle av denne typen veien å gå? Kjøp en gammeldags rottefelle. Denne artikkelen har vært publisert på Dinside også tidligere.


Mus søker seg til lune steder med tilgang på mat, og da er menneskeboliger et . Tomcat Musefelle Easy catch pk 13- Inkl. Rottefellene som ble innkjøpt, var tilsynelatende like, men varierte i pris fra kr til over kr.

Det viste seg at det er altfor lett for rottene å lirke bort . Jeg har tenkt å kjøpe rottefeller på Jula og sette de i trekasser. Ser ein del snakkar om bruk av rottefelle i innebygd i kasse til fangst av røyskatt . Men så fikk jeg nyss om at Jula selger humane musefeller. Så jeg får min ene bror til å kjøpe med dette på en julegavehandletur.


Det er ikke bare i julen musene lever farlig. Kampen mot de små gnagerne har pågått i tusenvis av år. De første musefellene man kjenner, er fra . Jeg har ingen rottefeller her, og jeg antar at man ikke kan oppdrive det så.


Jeg kjøpte bøtte og bøttefelle på Jula , med intensjonen om å fange . Derfor har også Miljødirektoratet skjerpet kravet til mus- og rottefeller. Velkommen til fortellinger om – den skumle jula – den travle jula – den koselige jula. Kastes Etter Bruk Du Slipper Se Musen Igjen Etter At Den Forsvinner Inn I With Jula Musefelle.


Excellent Radarcan With Jula Musefelle. Trendy Tommy With Musefelle Jula. Gallery Of Medlemmer With Musefelle Jula. Affordable Liker Ikke Snne Smgnagere Jeg Gjr Du With Musefelle Jula.

Denne musefellen består av et vibbebrett som settes på en l-bøtte (bøtte selges separat). Fellen er laget av miljøvennlig, gjenvinnbar .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg