tirsdag 9. september 2014

Motorsag biltema

Automatisk kjedesmøring, leveres med Oregon sverd og kjede. Sverdbeskyttelse medfølger. Når disse tingene er på plass, er du klar til kjøpe deg motorsag. Slik har vi testet motorsager.


Noen som har testa 50cc saga til biltema ? Eg har brukt motorsag i år, og eg er ikkje i tvil om kva som er best.

I tillegg til mine andre motorsager har eg vurdert å kjøpe meg ei billegbilleg dritsag frå t. Dei er jo nesten gratis og til det bruket eg har . Jeg kunne tenkt meg en elektrisk motorsag , rett og slett fordi jeg i utgangspunktet kun trenger den på tomta, det er. En kjedesliper frå biltema til kr 31- er suverent billigast viss du tar deg tid. Eg bruker den mykje, har motorsager , vedmaskin(duun360) og . Ryddejobben går fort om du tar i bruk ei motorsag.


Og enda fortere om du velger riktig sag. Denne sommeren har snekker Otto gjort en stortest . Finner du ikke den manualen du leter etter?

Ser nokså ubrukt ut, men har ligget en stund. Starter ikke, men har ikke prøvd noe feilsøking. Og holder det med en batteridrevet motorsag ? Clas Ohlson Bytt ut det gamle sløve kjedet med et nytt.


Igjen på stedet lå både grana og en . Motor,elektrisk og annet utstyr. The Norwegian Institute for Nature Research (NINA) is Norway's leading institution for applied ecological research. Er det noen her inne som har testet denne saga fra BT?


Biltema og rasker med oss en billig sag? Vi har testet motorsager for hobbybrukeren. Det bråker, ryker og er ganske farlige. Det er fort glemt når du står der med en nyoppkappet haug . Kan batteri drive en motorsag ? Jag hittade denna såg på Alibaba.


T, altså oljeblandet til motorsag. Tok med noen flasker takts .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg