mandag 24. november 2014

Fennikel oppskrift

Ovnsbaking er en enkel og smaksrik måte å tilberede fennikel på. Oppskrift på laks med fennikel og urter er en enkel og spennende middag i hverdagen eller på en søndag. Urteblandingen består blant annet av pinjekjerner , k. Brokkolibuketter i woken hever smaken og gjør den vakker.


Server svinefiletskivene med stekte poteter, fennikel og saus.

Sendt inn av Oppskrift fra boka Mat på minutterav Nina Dreyer Hensley, Jim Hensley, Paul. Skjær stilkene av fenniklene, men behold gresset. Fennikel gjør den ekstra spennende. Skjær vekk de grønne ”fingrene” og stilkfeste på fennikelen. En frisk og syrlig salat med fennikel og eple.


RELATERTE OPPSKRIFTER , ARTIKLER OG FILMER. Laks med fennikel og aspargesbønner. Alle mine beste oppskrifter med fennikel samlet på ett sted.

Legg oppskrift i handlelapp. Lag fiskemiddagen i ovnen med fennikel og vermut. Klassisk potetsalat går aldri av moten og er like populær til julemat som sommerens grillretter.


Prøv for eksempel denne velsmakende suppen med løk, fennikel og poteter - og et lag med knasende sprø bacon på . Hjemmelagde fiskepinner med fennikel - og agurksalat. Lag salat: Kutt fennikel og agurk i tynne skiver. Frisk og god salat som passer til kylling og grillmat. Tid beregnet på denne retten: minutter.


Antall porsjoner i denne oppskriften : 4. Nesten ingenting er bedre enn hjemmelaget fiskesuppe! Her er fennikel en selskreven ingrediens. Jeg lovet deg oppskriften på denne i går!


Jeg har brukt det svært lite i matlagingen, noe jeg realiserte når jeg diskuterte en oppskrift på gratinert fennikel med . Her har jeg syltet det som kanskje er min favoritt-grønnsak, fennikel. Denne oppskriften kan benyttes på nesten alt man ønsker å sylte, men . Bakt laks med fennikel og sitronsaus Oppskrift bakt laks (personer) små ferskpoteter, ev. Hva om dagens middag er en kremet fiskesuppe som du kan lage på et kvarter og som smaker supergodt?

Velg og vrak blant mengder av oppskrifter , tips og inspirasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg