mandag 10. november 2014

Oppbevaring strikketøy

Nett til strikketøyet - lindegrønn. Nettet er ypperlig til oppbevaring av strikketøyet ! Hvordan oppbevarer dere strikketøyet deres? Kjempepraktisk veske for oppbevaring av garn og strikketøy.


Egne separate rom for ulike farger garn.

Rommene har hull slik at du enkelt kan dra garnet ut. Jeg har begynt å strikke , men begynner allerede nå å bli lei av å se strikketøyet ligge på sofaen. Jeg tenkte på å legge strikketøyet , . Jeg innrømmer det, jeg er totalt hekta og prøve å snike inn litt strikking over alt.


Jeg har tenkt å skaffe meg en fin kurv til å ha strikketøyet i . Viser til (av produkter). En praktisk pung til oppbevaring av småtteri som maskemarkører,.

Jeg fant ut at den var yppelig til å oppbevare strikketøy i. Stor pung med strikkelykke. Garnnøstene får akkurat plass, desuten beskytter den mine dyrebare bambuspinner . God plass til garn, strikketilbehør og annet man trenger å ha med seg på farten. Slik pakker du ulltøyet riktig! Unngå skader på ullkær når de ryddes vekk for sesongen. Sjekkliste for oppbevaring av ullklær.


Mangler: strikketøy Nett, vesker og prosjektposer - Titt Inn Garn tittinngarn. Bufret Strikkezilla har samarbeidet med Winther Design, og laget prosjektposer til strikketøy , håndarbeid eller andre ting som trenger hendig oppbevaring , med Sarah . Ting har det du trenger av bokser og kurver for oppbevaring av tingene dine. Strikkevettregler, oppbevaring for strikketøy. Enkelt å ta med på hytta, eller på sparemøte.


Oppbevaring til strikketøy. Bytt varene gratis i butikk. OPPBEVARING (. 23. ) Hold orden og lag system med smarte kurver, kasser og bokser. Forum › Aktuelle tema › Hobbyforum Bufret 22.

Ja hvordan oppbevarer dere deres oppskrifter? Har kun på nett og dataen akkurat nå, men har lyst å lage meg en perm jeg kan ha dem i. Er huset er fyllt opp med småting som skaper rot og uro? Løsningen er smart og praktisk oppbevaring. Vi har et stort utvalg kurver, plastbokser, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg