onsdag 10. juni 2015

Stoff og stil mønster

Genser med mønster Se mer. Denne kimonoen er sydd i et 1 bomullsstoff som er lekkert å ha på når det er varmt, men også på kjølige dager. Innlegg om stoff og stil skrevet av Brage. Du tar et erme du liker godt, klipper, bretter utm legger det på mønsterpapir og tegner en ny bue . Våre mønstre er enkle å arbeide med.


De har dessverre ikke dette mønsteret i nettbutikken eller i butikk.

Kanskje det dukker opp igjen? Sy luer i de fine jersey stoffene. Ingenting er merket ordentlig og sidestykket . Har du lyst på en spennende pakke med stoff , garn og mønster ? Jakken er sydd i et skaistoff med kamuprint. JAKKE: Du trenger mønsterpakke for å finne riktig størrelse.


Er du på utkikk etter en varm, men rimelig ulljakke, som du . Da vi startet benyttet vi ferdig utklippede mønstre som vi fant på Stoffogstil. Guideline til våre nye smarte mønstre til denne sesongen.

Opplysninger om stofforbruk mm. Diverse l Vesker - Annet Pris gr. Kjøpte mønster fra stoff og stil i dag. Men når jeg kommer hjem og åpner de skjønner jeg meg ikke på de.


Noen som har vert borti de og har . Det har ikke vært flust med bra stoffbutikker i distriktet, men det kommer seg nå. Det var vel i fjor at stoff og stil kom med et nytt mønster på en kjole beregner på stretch stoff. Jeg sydde en kjole til mor, og en til meg selv i fjor. Merkelappen er bestilt på nett. Har aldri sett et slikt mønster , men kunne tenkt meg en kjole på julegalla som ingen andre har.


Jeg utgikk fra dette mønsteret i strl 7 men satte sammen for og. Stoff og Stil selger også mønstre på nettet: . Det passer perfekt, for her får du heklemønster på sjarmerende kaktuser. Ikke bare er de kjempesøte, de er helt uten pigger også. Dels fordi eg ikkje har funne modellar som har passa, dels fordi dei berre kjem . Sy den selv, så kan du velge både stoff og farge.


Der kan man også kjøpe mønster og få god veiledning. Etter å ha pakket ut mønsteret og lest gjennom det skjønte . Isoli fra stoff og stil , mønster ottobre.

Hvis du trenger å tilpasse mønster må du kjøpe mer stoff : Siden kjolen har paneler må du kjøpe mønsterhøyder ekstra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg