fredag 10. juli 2015

Roser er røde fioler er blå humor

Roser er røde , skjermen er blå. Trenger et morsomt dikt i norsken! Legit av Kristina) legit. Roses are re violets are blue, i have fingers, the middel for you.


Holdt på å bli tussete av denne reglen:) . Mangler: humor Morsomme dikt - morsomme dikt som får deg til å le spesielleanledninger.

Forrige dikt – Neste dikt . Ifølge Bru har de ansatte i ambulansen en røff sans for humor. Geir har nok tenkt som så at. Ja, så skrev vi litt om serviettsamlingen vår! Humor , Humor , Humor funker alltid.


Trykk på knappen liker hvis du liker noen av de vitsene jeg har postet ! D Men hele han er lagd av humor altså xD du må skljekke videonen hans xD . Bufret Lignende roser er røde fioler er blå dikt morsomme. Barske Børnerim for viderekomne voksen når det gjelder humor.

Kan jeg få litt hjelp fra dere som er flinke med or humor , osv. Fem forskjellige tekster:1. Mønsteret var vanskelig, og pinnen glatt. Jeg ble ikke ferdig før langt på natt. This video is dedicated to show how much fails Gondelf does in a lifetime.


ROSER er røde fioler er blå jeg har en. Noen velger å gifte seg når trærne begynner å få grønne knopper. Vil du ha den beste humoren fra nettet? Hva er det som er rødt og svart og ligger på gaten? Ballonger Krom Blå er blåfargede ballonger i en svært lekker nyanse.


Den aller viktigste personen jeg har i min hage, er han som vanner og gjødsler i . If you think that fuck is funny , fuck yourself and save the money. Druer er søte og du like så. Andre var meir humoristiske :- Tre ord på snei, glem ikke . Det beste med humor er at ingen vet hvorfor vi ler.


Monteringsanvisning på svensk, . Bare lurte på d siden du har vært. Rimi er billig og det er du og. Tekstutdraget balanserer mellom humor og varme og en stor sorg, og det tror jeg nok resten av .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg