fredag 10. juli 2015

Vond lukt i klesskap

Kommer det en vond lukt fra innsiden av kjøkkenskapene eller klesskapet ditt som plager deg? Sett i gang og prøv noen av triksene vi har sett på her, og si farvel . I gangen er det integrerte klesskap som jeg bruker for klærne mine. Inni disse derimot, lukter det ikke godt!


P Har luftet, vasket og skrubbet . Det lukter surt - Klær, sko og mote innlegg 20.

Lukter skap av klærne mine. Flere resultater fra forum. Fjerne vond lukt - Hus og hage innlegg 22. Bufret Lignende Vond lukt på hendene?


Har dere noen tips om hvordan man kan fjerne gammel skaplukt i kleskott? Et kjerringråd mot vond lukt i for eks. Jeg har vond lukt i klesskapet mitt.


Har prøvd å flytte litt på hvor det ligger hen for å se om det hjelper, men samme hvor, så får vi en vond , innestengt skaplukt i sengesettene.

Hvorfor lukter det stygt av klær som ligger i skapet? Klær har også en tendens til og lukte litt stygt vist de har ligget for lenge i klesskapet. Har lukten av gammelt søppel, mugg eller svette satt seg i hjemmet? Fortvil ikke, du kan fjerne vond lukt ved hjelp av bakepulver!


Vi har arvet et gammelt bokskap. Det er ca 1år gammelt, og min bedre halvdel elsker det. Er det noen av dere som har samme problem. Klesskapet mitt er nemlig sånn innebygd i veggen og ligger.


Med disse enkle og smarte triksene vil det lukte godt i hele huset. Prøv å plassere lysene dine i et klesskap eller der hvor du oppbevarer . Hei, jeg begyner å gi opp her og legger dermed inn denne i håp om råd. Har noen klesplass, som har bestemt seg for å lukte vondt etter vask. Etter beskrivelsen virket det som at det skulle gi duft til hele klesskapet , men nei. Kjekt i kleskapet mot vond lukt.


Gir en elegant og frisk duft i klesskapet. Plages du med fukt eller lukt på loftet, i kjeller eller ulike boder? Du kan legge posen i esker, klesskap eller i kommoden.

Eller i treningsbagen hvis den lukter vondt. Den kan også ta bort vond lukt fra gamle . Mange av oss har klesskapet fullt av plagg i blandingsmaterialer som. Har det satt seg vond lukt i favorittplaggene dine, er rådet fra Klepp og .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg