onsdag 12. april 2017

Cd plater mot fugler

Ikke fordi jeg har noe i mot fuglene , men det de etterlater seg. CD - plater jeg ikke liker i . Redaksjonen fikk tips om at forskere har jobbet med tiltak mot fugler. I solveggen står krokus og påskeliljer og strekker seg mot himmelen, men. Har også hørt om de som henger cd plater i en snor.


Dette skremmer visstnok fuglene ( har ikke prøvd dette).

Nett er nok dessverre den eneste måten du kan beskytte effektivt mot fulger. Mange sverger til å henge opp gamle cd - plater eller remser av . Ellers har jeg hengt opp cd - plater i tråd under takmønet. Hyggelig med fugler i hagen, men ikke når de spiser opp all frukten før. Bufret Tekst og sangen til fuglene følger med på egen CD plate. Fuglevennboka er beregnet.


Jeg leste her at fugler kan sette seg fast i netting, men at noen hadde. Har prøvd cd - plater og andre fugleskremsel på aroniabærene, men det . Hva pleier dere å gjøre mot skjæra?

Ja jeg merker at jeg heller mot fiberduk. Har et blått bær-nett, og det er ingen fugler ennå som har satt seg fast her heller :) . Jeg banket i veggen og en liten fugl fløy opp i bergan. Etter lokal rådføring fikk vi vite at cd - plater som ble sprayet i blått, eller fargelagt med blå. Rikshospitalet har nå i to år hatt kamera i en fuglekasse som henger på veggen ut mot skogen. Lyd på CD , DVD eller MP der man kan lære fuglesang og andre lyder fra naturen.


Denne tar for seg de fuglene fjellvandreren og hyttefolket kan støte på. For dager siden - Kampen om å få modne kirsebær før fuglene tar dem. Noen gamle CD plater og litt tråd er alt som trengs når jeg skal teste dette. En sommerdag i september med nytt knep i kampen mot ugresset! Du slipper fugler som forstyrrer og legger igjen mye skitt.


Cd plater som dingler om kapp oppi morelltrærne mine. Hvis du spilte den i hagen og jeg var fugl ville jeg tatt med alle kompisene og . Compact Disc ( CD ) er en optisk plate som blir brukt for å lagre digitale data. Det ble opprinnelig oppfunnet for digital lyd og blir også brukt som et . Bufret Barna lagde fugler av gamle cd - plater og noen fantastisk sjelfulle fantasifigurer av.


Mot slutten av prosjektet lagde firkantbarna skåler av gammelt avispapir. En CD kan inneholde mye musikk, men hvordan får man den inn på platen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg