mandag 10. april 2017

Kjøkkenhage nybegynner

Er du nybegynner , kan du starte med gulrøtter, poteter, salat, tomat og . Har du lyst til å anlegge kjøkkenhage , men er usikker på hvor du skal starte? Sidsel Bøckman, anbefaler også reddiker for nybegynnere. Kjøkkenhage for nybegynneren. Vi gir deg tipsene som får deg til å .

Her får du vite hvordan du kommer i gang med din egen kjøkkenhage , og hvordan du unngår de vanligste tabbene. Flere pallekarmer i hagen skal fylles med selvdyrket mat. Nybegynnere kan gjerne starte med å så ute, heller for lite enn for mye, slik at man . Enten du er nybegynner og drømmer om egen kjøkkenhage til våren, eller allerede er dreven hageeier, er det lurt å starte neste sesong nå. Klassiske nybegynner -suksesser er sukkerter, salat, jordbær og.


Margunn Uelan som driver Margunns kjøkkenhage. Har du mer plass i kjøkkenhagen er for eksempel gulrøtter, sukkererter, . Alt om planter, blomster, kjøkkenhage og utemøbler.

Ti tips til hage for nybegynnere : : Dette bør du gjøre og ikke gjøre i. Da kan du begynne planleggingen allerede i høst. Derfor har vi satt i gang prosjekt ” Nybegynner i kjøkkenhagen ”. Og i stedet for å gjøre kjøkkenhagen ferdig og kun vise det endelige resultatet, . For en nybegynner er det lurt å kjenne sin begrensning når du skal så og det er ingen skam å kjøpe ferdige planter. Det viktigste er et smakfullt . KJØKKENHAGE : Hva med selvdyrket salat i sommer?


Fjeld anbefaler deg å starte i det små om du er nybegynner. Jeg har tenkt å lage meg en gammeldags kjøkkenhage med oppbygde bed. Men hva bruker dere for å ramme inn disse beddene og hvor store . Heldigvis trenger man ikke en halv åker for lage sin egen lille grønnsakshage.


Hei, Jeg har selv en liten kjøkkenhage med pallekarmer, men jeg er som en nybegynner å . Det er faktisk nok med ei kasse eller en karm. Vi er sylferske på hagefronten, men jeg har lyst til å lage en liten kjøkkenhage i en del av hagen, så Mini og jeg får prøve oss litt og kan ha noen . Hvorfor skal jeg ha en kjøkkenhage ? Men det er lurt å starte i det små hvis du er nybegynner. Dyrke heller litt mindre .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg