torsdag 20. april 2017

Sveiseapparat jula

Egnet til reparasjonssveising i tynnplater, f. Tilbehør til flussveising følger med. Bærbart 1-faset sveiseapparat for konstruksjons- og reparasjonssveising med –mm rutile elektroder. Apparatet er luftkjølt, overopphetingsbeskyttet og har . Luftkjølt med overopphetingsvern.

Leveres med slangepakke m, jordingsklemme, . Kompakt sveiseapparat egnet til sveising med flussfylt tråd i ulike typer tynnplater (f. eks. bilplater). Sveiseapparatets strømstyrke kan justeres gjennom to ulike . Sveiseinverter i den prisklassen ville eg sett på jula , dei selger . Sammenlign pris på sveiseapparat. Vi hjelper deg å velge blant.


Kemppi Minarc 1EVO sveiseapparat.

Ved TIG-sveising, så er det ikke det samme, selv om jeg ser Jula kaller tråden . Alt for hjemmefiksere til proffe. Har tre alternativer, to såkalte . Kjøpe MIG sveiseapparat Diskusjon. Er det noen som har noe større erfaring med jula sitt tig apparat ? Bærbart sveiseapparat for sveising med eller uten beskyttelsesgass. Dette er med: Sveisehjelm WH 4 . ALLER minste sveiseapparat er noe å satse på?


Lurte jo på sveiseapparat før og, da jeg skulle sveise rust på egen bil. Skrevet av: Solan på Torsdag 05. Jeg tok turen på Jula og kjøpte et sveiseapparat der. Har aldri sveisa før, og ikke vet jeg om det er jeg som er treg eller apparatet som er . Tidligere denne uken kjøpte jeg meg endelig mitt eget sveiseapparat. Nå står jeg å tripper på tå.


Bruksanvisning för svetstransformator 1A. Instrukcja obsługi transformatora spawalniczego 1A.

Her kan du ta del av alt fra nyheter til interessante tilbud. L flasker på Jula til ca 20- greitt til sånn hobbybruk om .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg