torsdag 8. februar 2018

Isolert kaninbur

Her bor kaninene trygt gjennom hele vinteren. De har adgang til et isolert og mildt temperert kaninhus. Romslige kaninbur for bruk ute finner du hos zooplus. La kaninen få tumleplass og koselig soveplass.


Hvordan bygger du ditt eget kaninbur ? Du finner trinnvis informasjon og praktiske tips her!

Det er mange ting å huske på. Varmeelement til kaninbur 30. Kaninbur ute om vinteren 29. Flere resultater fra kanin. Hjem og fritid › Kjæledyr Bufret 7. Hei:) Jeg har fått min første kanin.


Den skal være ute hele året. Derfor lurer jeg på om den trenger et isolert bur på vinteren;) Hva må jeg tenke .

Hvor stort utebur bør kaninene ha? Vi har nå bygget et kanin bur, men vi lurer på om det må være isolert eller om vi må ta kaninen inn om vintern. Pappan min skal bygge kaninbur nå, siden det begynner å varme seg.


Det man skal være oppmerksom på er at kaninburet blir plassert på et. Ved valg av kaninbur er det viktig å tenke på at kaniner har behov for å bevege seg. I dag finner du et stort utvalg av kaninbur i butikkene. Typisk er det dog slik at de billige kaninburene er veldig små, mens de større modellene er urimelige dyre. Det må jo snekres, være plass til to kaniner, være isolert og få varme og.


I løpet av høst og vinter skal vi bygge vårt eget kaninbur og det blir da et helårsutebur. Et isolert hus sikrer at høy og mat ikke blir ødelagt av fukt. Jeg synes sånne ferdige kaninbur er så knøttsmå, stakkars dyr.


De ferdigkjøpte husene er oftest ikke isolert og da kan det være litt . Stort fint kaninbur selges, har en isolert del så kaninene finner kan være der om vinteren . Jeg trenger et kaninbur i to etasjer, hvor overetasjen er isolert sånn at kaninene kan bo der på vinteren. Etasjene skal ha en trapp mellom, . Vi kan ikke finne noen produkter fra kategorien Isolert kaninbur i øyeblikket. Ved minusgrader bør kaninen ha tilgang til et isolert hus med ekstra .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg