torsdag 15. februar 2018

Vinsj biltema

Av stålplate, med reduksjonsgir og sperre. For hver vinsj fås tilgjengelige reservedeler: håndtak, beskyttelsesdeksel, sperrehjul samt skruer . Valg av ny vinsj til tilhenger. Trekkraft for båtvinsj - Båtforumet - baatplassen.


Flere resultater fra baatplassen. Rapporter et annet bilde Rapporter det støtende bildet.

Min gamle vinsj er sliten og må byttes ut, begynner å bli litt lei av den. Jeg prøvde dette å vår med en elvinsj fra biltema som skulle trekke . Profilinformasjon om selgeren. Løftekapasitet 400kg eller . Hva om man har en løs vinsj , med slike startkabellikende klyper man.


Hjelper vel ikke stort å ha en vinsj i baugen så du kan løfte noe så vidt . Kjøpte rett og slett en båthenger- vinsj til litt over hundrelappen. Da kan jeg ha kontrollert løft og senking. Er det noen som vet hvor man får tak i små elektriske vinsjer ?

Hvorfor er utvalget i 12V vinsjer så mye større og rimeligere en 230V ? Best i test( din side tror jeg det var). Noen som bruker dette kameraet? Fikk høre av kona idag at det virka gammeldags med vanlig håndwinch på båthengeren. Har tenkt litt på det, funnet ut at jeg vil prøve å bruke . Jeg har tenkt på en løsning med å bare legge ut planker, dit det er . Gamlingen har el- vinsj på skutern funker ganske greit :). Biltema vinsj helt bortkasta penger ? Finner du ikke din modell?


NO Vinsj for båthenger m NO Vinsj for båthenger m. Produsert i kraftig stålplate med. CAN-AM Outlander 4xt mc reg. Vis full versjon : Solenoid til vinsj. Med mindre du har vinsj eller en ekte Landrover med fire nye piggdekk . Disse var 9mm tykke og fem av disse (45mm) ble nøyaktig det samme som tre lag med 15mm . Kort syntetisk line for vinsj , ideell for å heve og senke en snøplog.


Sikrere ved brudd og smidigere enn en stålvaier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg