tirsdag 20. februar 2018

Roser er røde fioler er blå vitser

Roses are re violets are blue, i have fingers, the middel for you. Roser er røde , verden er stor jeg har ei hagle og veit hvor du bor. Sitat på russekort - Side - OT-baren 14.


Dikt her - Side - OT-baren 24. Holdt på å bli tussete av denne reglen:) . Trykk på knappen liker hvis du liker noen av de vitsene jeg har postet !

Mangler: vitser Morsomme dikt - morsomme dikt som får deg til å le spesielleanledninger. Forrige dikt – Neste dikt . Du sa du elsket meg og gav meg røde roser. Men plutselig så forsvant du, uten å si hvorfor. Bufret Lignende roser er røde fioler er blå dikt morsomme.


Hehe xD Genialt XD Sånne dumme vitser er så knall bra egntelig xD Men hele han er lagd av humor altså xD du må . Om du ender opp med å danse naken på bordet er det ingen vits å . Yepp, jeg kommer til å få pupper også! Far til sønn: - Om en måned kommer storken med en liten bror eller søster til deg.

Når du blir gammel og er litt trist, din minnebok sier takk for sist. Og du er likeså …er røde …er blå …er søte. Vitser – blir du forstått?


Grove vitser eller kloke ord - russekort er fortsatt like gøy. Rosene er røde - fiolene er blå - jeg er schizofren - og det er jeg og. Denne ukas mest brukte sjekkereplikk på byen blir nok . Presten til fangen: -Det er aldri forsent å forbedre seg min sønn!


Det var bra for jeg tenkte å. Ballonger Krom Blå er blåfargede ballonger i en svært lekker nyanse. Tema: Negervitser , Jødevitser Og Pakkisvitser ^^ Enjoy =D Søn Jul 0. Hvordan ser en vagina ut før sex: Som en rød rose, med deilige blader og med en lukt av deilig parfyme. Det er jo noen tørre vitser der, innrømmer Olsen.


Ingen roser uten torner, sa katten, han voldtok et pinnsvin. Brann fansen har hjerner så altfor små. Det fins jammen ikke for mange kule mennesker i. Rimi er billig og det er du og. Da de spilte Vil du bli . Jeg hører daglig vitser om feite folk, jeg tar meg da ikke nær av det, og jeg nekter .

Druene er såte og det er du og. Hvor går grensa for hva slags vitser man kan legge ut? Har noen bra på lager, men vet ikke . Innlegg av veparma tor 28.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg