fredag 13. juni 2014

Kjøpe kattemynte frø

Delbetal og samle alle kjøp med Klarna Konto. Kattemynte er en gammel urteplante som har væ. Har aldri sett den som plante, men du får kjøpt tørket kattemynte på.


Jeg kjøpte frø for mange år siden og hadde masse kattemynte i hagen, . Dyrke kattemynte - Kjæledyr innlegg 9. Flere resultater fra forum.

Bilde av KATTEMYNTE , HAGE-. Jeg har katt og ønsker å sette kattemynte enten i potte på verandaen eller rundt om i hagen. Litt større kryp - KATTER!


Bufret Søk etter kattemynte fro nepeta cataria returnerte treff. Ingen produkter ble funnet for søkeord kattemynte fro nepeta cataria. Vennligst utvid søket ditt . Men hvor i alle dager får man tak i frø av denne planten ? Katten min bryr seg ikke om catnip spray som jeg har kjøpt , og bestemoren min sin .

Nepeta cataria) innlegg 27. Fellesforum › Anonymforum - Skravle Bufret 8. Var på Plantasjen og trålte samtlige frøhyller for å finne kattemynte , men fant ingenting. Hvor får man kjøpt kattemynte ? Arten kan formeres med frø som sås om høsten (spirer best etter kuldebehandling), . Forresten, kattemynte -essens får man kjøpt i dyrebutikker under navnet catnip.


Det jeg vet om kattemynte er at kattene snuser etter den tidlig om våren. Hvis ikke du kjenner noen som har catnip så kan du kjøpe frø. Satte Catnip frø tidlig i sommer i potter og tok de inn når det begynte å bli kaldt, de trives godt inne. Sitronmelissen kjøpte jeg ferdig i potte i . Hittil har vi sanket frø av stjerneskjerm, kattemynte , revebjelle, løytnantshjerte og storkenebb. Hvit løytnantshjerte har svarte, runde frø som bare . Frø får man kjøpt i velassorterte frøutsalg.


Ferdigdyrket kattemynte fåes kjøpt både som tørkede blader og i oppløst form på sprayflaske. Alle katter elsker catnip! Ekstrakt fremmstilt av catnip blader, stimulerer katter til å leke, sparay litt på en leke og katten blir straks svært mye mer interesert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg