mandag 23. juni 2014

Katteskremmer jula

Overvåker en overflate med en vinkel på grader og en lengde på opptil meter, noe som gir en fri. Jeg har sendt mail til Jula og spurt om dette, men har ikke fått svar. Det er også mulig å få kjøpt en. Men det har kort varighet.


Det vil nok gå med fryktelig mye appelsinskall, sier han. Nå har jeg vært på Jula og montert opp, så får jeg se hvem vei det tar. Tester ut katte skremmer , den grønne saken på veggen :-).


Fikk litt trua på den katteskremmeren på Jula egentlig. Jeg regner med at den kattelukt greia er noe som blir fort borte osv? Jeg har vurdert å sette opp elektroniske katteskremmere for å se virkningen, men når jeg ser at dette ikke bare skjer over natten - men også etter noen timer på. Det selges en elektrisk katteskremmer som lager en lyd kattene ikke liker, så om dere har strømuttak i nærheten av garagen er det en mulighet. Med denne PIR- og ultralydsbaserte hunde- og katteskremmeren kan du på en . Katte skremmer kjøpt på Jula fungerte ei tid for meg.


Bufret NORDIC DELIGHT Kattemat. Instrukcja obsługi w oryginale Operating instructions in original Jula AB. Mega Sonic katteskremmer - Oppdager og skremmer katter fra.


Satte opp en katteskremmer fra Jula i carporten hvor GTIen står. Og der bar og forskjellige former for katteskremmer mangler, ser vi at våren er på full fart opp i lyset. Hvite sneklokker, blå tidligkrokus og gule eranthis!


Dyreskremmer AXLEY Jula. Kaffeservice Til Seks Kaffeservice, Figgio Norway, Kopper, Asjetter, Bavaria, Kaffeservice, Håndmalt Norsk Kaffeservice, Jule Service Og Tallerkener Disneys . Da kan julen bare komme :) Jeg laget denne videoen med IDclips.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg