mandag 27. oktober 2014

Dåpskjole heklet

DÅPSKJOLE For- og bakstykket på bærestykket hekles i ett stykke. Beg nederst på forstykket og legg opp 1lm. Vanskelighetsgrad: Vanskelig. Nr Kjole til søsken tilhørende dåpskjole. Bestemoren min heklet dåpskjole da jeg skulle bli døp (jeg var første barnebarnet ). Etter det har alle barna i familien, inkludert Astrid og .

Det har tatt litt ti men det er koselig å ha . Denne Pinnen ble oppdaget av Astrid Wehn. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Jeg leter etter oppskrifter på heklete dåpskjoler. Dåpskjole med lue - hardangersøm. Noen som har tips hvor jeg kan finne dette?


Har prøvd å lete på nett, men det finnes ikke . Her vil jeg legge inn bilder av dåpskjolene jeg leverer.

Unik heklet kjole i hvitt garn med rosa fôr. Denne dåpskjolen heklet oldemor til meg, så jeg har brukt den, mine søsken, og mine barn :) Setter bare på nye blå bånd til lillegutt :) Gleder . Heklet i baby soft polyester,akryl. Blir veldig takknemlig dersom noen kan hjelpe meg. Har visst litt sansen for det . Bufret Baby settet består av: Kjole til dåp eller navnefest heklet ovenfra med raglan og åpent viftemønster i DROPS Safran. Nå har jeg falt helt for de kjolene som er heklet , men finner lite oppskrifter på noen.


Er det noen her som har oppskrift på heklet dåpskjole ? Sy sil- kebånd til knytting på . Da har jeg funnet ut at jeg skal hekle dåpskjole. Kanskje litt tidlig ute, men det er godt å ha god tid;) Siden jeg ikke kan strikke enda og elsker å . Om du kan bestille time i annen bydel vet jeg ikke, men går ut i fra det, så lenge det er i samme kommune. Jeg har heller ikke tilbud om jordmor . Last ned informasjonsbrosjyre.


Min mormor var en heklegud og heklet verdens fineste dåpskjole da min bror ble født for år siden. Den har siden det gått i arv til mine fettere . Har du oppskrifter på heklet dåpskjole ?

Nydelig heklet dåpskjole med lue str. Garnet består av merino ull og akryl. Rosa bånd følger med men jeg kan bytte det til hvit eller blå farge . Strikket dåpskjole og heklet dåpskjole. Har heklet den litt lengre enn på mønsteret.


Den ble laget til Michelle, når hun skulle døpes. Det er bare Michelle som har .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg